معرفی اعضای تیم بوکس استان همدان برای حضور در مسابقات کشوری

اعضای تیم بوکس منتخب استان همدان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور با برگزاری یک‌دوره مسابقه انتخابی، مشخص و معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی ساجدی ،سخنگوی هیات بوکس استان همدان گفت: در مسابقات انتخابی تیم بوکس استان، ۶۰ بوکسور در ۱۱ وزن مختلف ۳۰ مبارزه را انجام دادند.

او اظهار داشت: در پایان این مسابقات، «محمد ارژ» در وزن ۵۴ کیلوگرم، «سام حاجیلویی» در ۵۷ کیلوگرم، «علی بیان» در ۶۰ کیلوگرم، «محمد نیک بخت» در ۶۳.۵ کیلوگرم و «امید زنگی» در وزن ۶۷ کیلوگرم به عنوان نفرات منتخب تیم استان همدان برگزیده شدند.

سخنگوی هیات بوکس استان همدان ادامه داد:همچنین در وزن ۷۱ کیلوگرم «علی حسن سهرابی»، در ۷۵ کیلوگرم «علی بختیاری»، در ۸۰ کیلوگرم «امیرعلی زنگنه»، در ۸۶ کیلوگرم «مجید ساکی»، در ۹۲ کیلوگرم «امین زیادی» و در وزن به اضافه ۹۲ کیلوگرم «میلاد سلیمی» به عنوان دیگر اعضای تیم بوکس استان همدان برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

ساجدی افزود: برترین‌های این دوره از مسابقات به اردوی تدارکاتی تیم منتخب استان همدان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی راه یافتند.

استان همدان دارای ۵۰۰ بوکسور فعال در رده‌های مختلف سنی است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.