سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی:

پیکر ۲ شهید مفقودالاثر در بجنورد تشییع می‌شود

پیکر ۲ شهید مفقودالاثر خراسان شمالی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند روز یکشنبه در بجنورد تشییع می‌شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: مراسم استقبال و تشییع با حضور مسوولان استانی و شهرستانی ساعت ۹ صبح روز یکشنبه هفته آینده از مسجد انقلاب بجنورد تا میدان کارگر تشییع و بعداز اقامه نماز برپیکر پاک این ۲ شهید بزرگوار به زادگاهشان برای تشییع و تدفین انتقال می‌یابند.


بیشتر بخوانید 


قاسم محمدزاده گفت: با توجه به شرایط کرونایی این مراسم با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: این ۲ شهید مفقودالاثر بودند که شهید شدن آنان اعلام شده بود، اما پیکرپاکشان به تازگی تفحص شده است.

محمدزاده گفت : علی اصغر رمضانی سرباز ارتش اهل اسفراین و شهید پرویز محمدی بسیجی در دوران دفاع مقدس شهید شده بودند، اما پیکر پاکشان پس از شهادت شناسایی نشده بود، این دو شهید بزرگوار در محل سکونتشان سنگ قبر دارند؛ که آثاری از پیکرشان هم اینک پیدا شده و به استان منتقل می‌شود.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس در عملیات‌ها حضور داشته اند.

تعداد کل ایثارگران این استان ۱۰ هزار ۲۷۷ نفر، تعداد کل آزادگان ۳۹۷ نفر و جانبازان هفت هزار و ۲۳۲ نفر است. خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و در شمال شرق کشور واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.