قهرمان مسابقات ۲۰۱۷ جهانی تایلند:

منش والای انسانی، بالاترین مدال آدمی است

قهرمان مسابقات ۲۰۱۷ تایلند، بالاترین مدال آدمی را کسب اخلاق و منش والای انسانی برشمرد و گفت: این مورد در سیره سردار سلیمانی قابل مشاهده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعیده خمری، ملی پوش رشته ورزشی سپک تاکرا و دارنده مقام قهرمانی مسابقات ۲۰۱۷ جهانی تایلند به بیان فضائل شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: حضور پیوسته و مداوم حاج قاسم سلیمانی، فرمانده دلیر سپاه قدس ایران و مرد همیشه در میدان در هنگامه جهاد، حاکی از آن است که وی از دنیا دل کنده بود و خود را برای حضور در محضر پروردگار آماده کرده بود.

او شجاعت و بی باکی را دلیل اصلی محبوبیت وی نزد مردم عنوان کرد و افزود: شجاعت و بی باکی سردار سلیمانی در برابر قدرت‌های شرق و غرب و هوس بازان عالم یکی از دلایلی بود که این شهید والامقام را در دل مردم جای داد؛ زیرا وی کم سخن می‌گفت و بیشتر عملگرا بود و به هیچ جناحی تعلق نداشت.

خمری با اعلام اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در دوره جوانی ورزشکار رشته پهلوانی بود، تصریح کرد: همه ورزشکاران باید به این حقیقت پی ببرند که دوران تشویق‌ها زود خواهد گذشت و ماندگاری در رفتار و منش پهلوانی است.

این ورزشکار ملی پوش کرمانی به بیان ویژگی‌های ورزشکاران در دوران فعلی اشاره کرد و گفت: ورزشکاران باید ابعاد شخصیتی، اخلاقی، رفتار، منش، و تفکرات سردار سلیمانی را چه در میدان ورزش و چه خارج ازگود (زندگی شخصی) الگوی خود قرار دهند و نباید تنها در پی کسب منافع مالی، مدال و جایگاه باشند.

او افزود: با ارزش‌تر از همه جایگاه ها، کسب اخلاق و منش والای انسانی است که بالاترین سرمایه و مدال آدمیست و این کاملاً در سیره سردار سلیمانی قابل مشاهده است.

خمری تصریح کرد: شهید سلیمانی تا زنده بود راه شهیدان را ادامه داد و امروز ما باید تا آخرین قطره خون خود، راهش را ادامه دهیم.

سعیده خمری، ملی پوش کرمانی رشته ورزشی سپک تاکرا و دارنده مقام قهرمانی مسابقات ۲۰۱۷ جهانی تایلند است که هم اکنون خود را برای حضور در مسابقات آسیایی و کشوری سپک تاکرا آماده می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.