حاشیه‌های مجمع سالیانه فدراسیون دو و میدانی؛

از بدهی ۸ میلیارد تومانی تا هزینه شبی ۳ میلیونی اردوی حدادی در کیش

مجمع سالیانه فدراسیون دو و میدانی با حضور نماینده وزارت ورزش و اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع سالیانه فدراسیون دو و میدانی با حضور بنیامین شکوه فر معاون حقوقی وزارت ورزش، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی، مسئولان فدراسیون، اعضای هیئت رئیسه و تعدادی از هیئت‌های استانی در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. همچنین تعدادی از هیئت‌های استانی فدراسیون دو و میدانی به صورت وبینار در این جلسه شرکت کردند.

هاشم صیامی در این جلسه گفت: چندین پرونده حقوقی داشتیم که یکی از آن‌ها مشکلاتی درباره حفظ زمین‌های مجموعه آفتاب انقلاب بود. همچنین پرونده‌هایی در دوران مجید کیهانی بسته شد که آن‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده بودند.

او ادامه داد: تمام حساب‌های مالی ما به علت بدهی مالیاتی ۸ میلیارد تومانی بسته شد و در ۱۰ فقره چک هر ماه باید بدهی را پرداخت کنیم.

حسابرس و خزانه دار فدراسیون دو و میدانی هم در این جلسه گزارش‌های مالی خود را ارائه کردند.

محل هزینه‌های صرف شده باید مشخص شود. خزانه دار فدراسیون دو و میدانی اعلام کرد که اسناد مالی به درستی ثبت نشده بودند و در گذشته ایرادات مالی وجودداشت، اما در سال ۱۴۰۰ این مشکلات را حل کردیم. بازرس فدراسیون دوو میدانی گفت: کمیته ملی المپیک ۲ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به فدراسیون دو و میدانی کمک کرد.

علی رضایی دبیر فدراسیون دو و میدانی تقویم مسابقات داخلی سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

صیامی در ادامه صحبت‌های خود گفت: ۳ واحد آپارتمان دردسر‌هایی برای فدراسیون دو و میدانی ایجاد کرده است. پیشنهاد خرید آپارتمان در تهران و کیش را دادیم. اولویتمان خرید آپارتمان در کیش است. همچنین ۳ واحد آپارتمان قیمت گذاری کرده و با ۳، ۴ واحد در کیش معاوضه کنیم. محل اقامت اردوی حدادی در کیش هر شب ۳ میلیون تومان است.

همه مسئولیت فروش یا معاوضه ۳ آپارتمان فدراسیون دو و میدانی به صیامی رئیس فدراسیون داده شد.

طرح پیشنهادی حدادی برای احداث کمپ پرتاب‌ها در ورزشگاه آفتاب انقلاب در جلسه سالیانه مطرح شد.

فدراسیون دو و میدانی

حدادی درباره طرح پیشنهادی احداث کمپ‌ها گفت:

پیشنهادم این است که هزینه‌های ارائه شده به ورزشکاران برای تشکیل اردو در مجمع تصویب شود.

حدادی گفت: سجادی به من دستور داد که در زمین خاکی ورزشگاه آفتاب انقلاب طرح احداث کمپ پرتاب‌ها را ارائه بدهم. طرح احداث کمپ پرتاب‌ها و پرش‌ها و استفاده از مربیان خارجی و آموزش مربیان داخلی در دستور کار قرار بدهیم.

طرح پیشنهادی حدادی برای احداث کمپ تمرینی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تصویب شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار