برای داشتن شهر خوب و شهروند مطلوب باید به آموزش و پرورش کمک کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هر کسی که توانی دارد باید به کمک آموزش و پرورش بیاید اگر میخواهیم شهر خوب و شهروندی مطلوب داشته باشیم .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هر کسی که توانی دارد باید به کمک آموزش و پرورش بیاید اگر میخواهیم شهر خوب و شهروندی مطلوب داشته باشیم باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم.

او افزود:   ۵۷ تیم در رشته‌های ورزشی قرار دارند اگر میخواهیم ورزشکاران خوبی تربیت کنیم باید به سراغ آموزش و پرورش آییم.

رضایی تاکید کرد: دستگاه تعلیم و تربیت دستگاهی است که باید برنامه ریزی اصولی برای اجرای سند‌های بالا دستی بویژه سند تحول بنیادین داشته باشد.

او بیان کرد: از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به خوبی استفاده خواهیم کرد نسل جوان و ظرفیت خوبی اینجاست، در هیچ جا نباید بی انصافی کنیم، ولی آموزش و پرورش یک نظام جاری است و نظام تعلیم و تربیت نباید متوقف  شود.

او تصریح کردد: سعی میکنم تمام تلاشم را کنم، جان خود را فدای مردم کنم تا اگر گلزار شهدا رفتم سرم را بالا بگیرم.

در پایان، احمد اسکندری نسب مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه معلمین انسان‌های عزیز و شریفی هستند و با کمترین توقع در فضا‌های محدود تلاش می‌کنند، گفت: عدالت آموزشی یکی از برنامه‌های اصلی مان بود.

مدیرکل سابق آموزش پرورش کرمان بیان داشت: اگر مدرسه درستی داشته باشیم کار تعلیم و تربیت بهتر خواهد بود اگر نمازخانه خوبی داشته باشیم نماز بهتر برگزار می‌شودو همچنین رشد میانگین نمره هایمان و در کنکور در کشور رتبه خوبی بود.

او با بیان اینکه در جذب نیرو‌های تبصره‌ای نیروی خوبی توانستیم جذب کنیم، افزود: همچنین تلاش کردیم به هر نحوی از بازماندگی دانش آموزان از تحصیل جلوگیری کنیم و بیش از ۹۵ درصد از معلمانمان در استان بومی هستند و بومی سازی در دستور کارمان بود.

اسکندری نسب بیان داشت: امروز به لطف خدا سکان آموزش پرورش استان به دست یک فرد خوب و پاکدست می‌افتد و خوشحال هستیم، قطعا دوره پر تحرک همراه با جهش اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار