کمک ۵۰۰ میلیونی به آزادی محکومین جرائم غیر عمد

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال را برای آزادی محکومین جرائم غیر عمد استان اختصاص داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های ستاد دیه استان کرمان طی امسال گفت: همه ساله با کمک نهاد‌ها، ارگان‌ها، موسسات دولتی و خصوصی خصوصاً بنگاه‌های اقتصادی کمک‌های بسیار خوبی برای آزادی محکومین غیر عمد استان به ستاد دیه می‌شود که خیرین از این امر مستثنی نیستند.

او افزود: در هفته مقاوت به نیت سن با برکت شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد ۶۳ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد از زندان‌ها آزاد خواهند شد که ۵ نفر از آنان با کمک باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس زمینه آزادیشان فراهم می‌شود.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان با بیان اینکه پرونده تمامی محکومین مالی جرائم غیر عمد استان از حیث نیازمند بودن و آبرومند بودن بصورت دقیق با کمک کارشناسان ستاد دیه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا استحقاق کمک به آنان مشخص شود، گفت: این ستاد با برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش با شاکیان پرونده تلاش می‌کند ابتدا منجر به صلح بین طرفین شود در نهایت با مذاکره با شکات به گذشت واخذ تخفیف رضایت مندانه اقدام می‌کند.

موسوی قوام در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کمک خیر خواهانه مسئولین و بازیکنان تیم صنعت مس کرمان به آزادی محکومین غیر عمد استان بیان داشت: امیدواریم با آموزش به خانواده‌ها شاهداین باشیم که دیگر هیچ مددجوی غیر عمدی در سطح زندان‌های استان نداشته باشیم.

در پایان این نشست کهن دل مدیر عامل باشگاه صنعت مس ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انسان دوستانه و خیر خواهانه ستاد دیه برای کمک به این قشرآسیب دیده از جامعه گفت: امیدوارم این کمک‌ها استمرار داشته باشد و با شگاه مس نیز در این امر خیر و خداپسندانه سهیم باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار