اخبار نیروی انتظامی قزوین ؛

توقیف کامیونت حامل مواد مخدر/کشف ۲۵ تن چوب قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه نهم دی ماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حین کنترل خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت باری مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۰ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ بیگی افزود: ۲ نفر در این خصوص دستگیر شد.

دستگیری ۱۱ سارق در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان البرز، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی دقیق و استفاده از شگرده‌های پلیسی، ۱۱ نفر از سارقان را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران در عملیات‌های غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ منصوری اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه و آلات و ادوات مربوط به سرقت کشف شد.

کشف بیش از ۳ کیلو مواد مخدر در بویین زهرا

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۲ نفر از سوداگران مرگ در زمینه خرید و فروش مواد مخدر، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بویین زهرا قرار گرفت.

سرهنگ حجت الله بابا افزود: ماموران پس از اشراف اطلاعاتی با اخذ دستور قضایی به مخفیگاه شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن ۳ کیلو و ۲۱ انواع موادمخدر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ تن چوب قاچاق در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران در حین کنترل خودرو‌ها در محور "قزوین-رشت" به یک دستگاه تریلی کشنده که حامل چوب بود، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ماموران ۲۵ هزار ۳۲۰ کیلوگرم چوب درختان جنگلی که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره منابع طبیعی و جنگلبانی بود کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

به گفته وی، ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری سارق کابل و ترانس برق در آوج

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و ترانس‌های برق شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علی زرینی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه"حصار ولیعصر (عج) " حین گشت زنی در سطح حوره استحفاظی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی ادامه داد: راننده خودور بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت، که در تعقیب و گریز صورت گرفته، خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

سرهنگ زرینی گفت: در بازرسی‌ها مشخص شد، خودرو دارای سابقه سرقت در سامانه پلیس است و تعدادی آلات و ادوات مربوط به سرقت از آن کشف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.