رئیس کمیته امداد کشور خبر داد؛

ایجاد اشتغال برای ۵ دهک پایین جامعه از اهداف کمیته امداد در سال آینده

رئیس کمیته امداد کشور ایجاد اشتغال برای ۵ دهک پایین جامعه را از مأموریتهای این نهاد در سال آینده عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، سید مرتضی بختیاری در مراسم اختتامیه رویداد بین المللی تاک ۲ که عصرامروز در هتل آنا ارومیه برگزار شد گفت: ایجاد اشتغال برای ۵ دهک پایین جامعه را از مأموریتهای کمیته امداد طبق مصوبه شورای عالی اشتغال در سال آینده می باشد.

بختیاری افزود: براساس مصوبه شورای عالی اشتغال، ایجاد حدود ۵۰۰ هزار شغل به این مجموعه ابلاغ شده که مقدمات اجرایی شدن آن آغاز گردیده است.

وی بیکاری را به عنوان عامل اصلی فسادها در کشور عنوان کرد و گفت: باید دست در دست هم دهیم و این بیماری را از جامعه ریشه کن کنیم.

رئیس کمیته امداد کشور همچنین بر ورود فعالیت های دانش بنیان و استارت آپی در کمیته امداد تاکید کرد وگفت: در حال حاضر ۵۱ هزار دانشجو و ۷۲۰ هزار دانش آموز مددجو تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد ۶ هزار نفر نخبه می باشند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه امسال ۷۰۰ شرکت کننده تحت حمایت در کنکور ۱۴۰۰ دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده بودند،گفت: ۵۴۶ دانش آموز مددجو در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

بختیاری گفت: حمایت از دانشآموزان و دانشجویان تحت حمایت با هدف موفقیت در تحصیل و کسب مشاغل عالی، بهترین شیوه توانمندسازی جامعه هدف است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به حمایتهای این نهاد از دانش آموزان کنکوری تحت حمایت، گفت برای سال آینده دانش آموزان تحت حمایت از حمایت های افراد پشتیبانی تلفنی و کلاس های تقویتی کنکور برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.