مازندران میزبان ۶ آلاله بازگشته به وطن + فیلم

پیکر مطهر ۶ شهید گمنام از امروز در مازندران تشییع می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مازندران امروز میزبان ۶ شهید گمنام در قالب دو کاروان است که نخستین کاروان حامل پیکر سه شهید شامگاه جمعه وارد رامسر شد و مراسم وداع نیز دیشب در  اردوگاه هفت تیر شهرستان رامسر با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا برگزار شد.

دومین کاروان شهدای گمنام نیز مهمان مردم تنکابنو شیرود  است که امروز در میان استقبال مردم وارد این شهرستان شده است.

پیکر این شهیدان برای تشییع و وداع عصر امروز به دو شهرستان عباس آباد و کلاردشت، صبح فردا به چالوس و نوشهر و عصر همان روز به شهرستان‌های نور و محمودآباد منتقل خواهد شد.

میزبانی دیار علویان از ۶ شهید خوشنام

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به میزبانی استان مازندران از شهدای گمنام در ایام فاطمیه دوم، گفت: پیکر مطهر ۶ شهید دفاع مقدس که دیروز در معراج شهدای تهران تحویل نمایندگان استان شده بود در میان استقبال گرم مردم از جاده کندوان وارد استان شد.

او افزود: برنامه‌های استقبال، تشییع و خاکسپاری این شهدا از امروز شنبه یازدهم دی تا پنجشنبه شانزدهم دی در استان طبق برنامه‌ریزی‌های ستاد گرامیداشت شهدای گمنام انجام می‌شود.

سردار ملکی ادامه داد: مراسم تشییع استانی شهدا روز پنجشنبه شانزدهم دی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با سراسر کشور در ساری انجام و پس از تشییع، جهت تدفین به شهر‌های ساری، بهشهر، نکا و جویبار منتقل می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت:  شهرستان نکا میزبان دو شهید گمنام ۱۸ و ۲۹ ساله  خواهد بود که در نیروگاه شهید سلیمی و بوستان شهدای گمنام خاکسپاری می‌شوند.

سردار ملکی افزود: شهرستان بهشهر نیز میزبان دو شهید ۲۷ و ۴۰ ساله است که شهید ۲۷ ساله در روستای برما و شهید ۴۰ ساله در بندر امیرآباد خاکسپاری خواهند شد.

او گفت: پیکر شهید ۲۰ ساله که در عملیات کربلای ۵ شلمچه به شهادت رسیده بود در دانشکده امام محمد باقر (ع) ساری و  پیکر شهید ۱۸ ساله در لاریم جویبار تدفین خواهد شد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار