استاندار قم:

حضور رئیس جمهور در قم فضایی امیدبخش برای گره‌گشایی از مشکلات رقم زد

شاهچراغی در پیامی با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور و شماری از اعضای هیات دولت به قم آورده است: در پرتو این حضور، فضایی امیدبخش برای توسعه و پیشرفت استان و گره گشایی از مشکلات شکل گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،در پیام سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم  آمده است: حمد و سپاس ایزد منان را که سیزدهمین سفر استانی دولت مردمی و انقلابی به قم مقدس "خاستگاه انقلاب اسلامی و دیار حماسه و بصیرت و اجتهاد"، با موفقیت وشکوه و شایستگی هر چه تمام برگزار گردید.

پیام ادامه یافته است: در پرتو حضور پرشور و شوق رئیس جمهور محترم و شماری از یاران جهادی و پرتلاش ایشان، فضایی امید بخش توأم با انگیزه مضاعف در مسیر نیل به توسعه و پیشرفت استان و گره گشایی از موانع و مشکلات دیرینه این دیار شکل گرفت.

پیام حاکی است: هر چند به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار عمومی آیت الله رئیسی با هم استانی‌های عزیز فراهم نگردید، اما ابراز احساسات و شوق وصف ناپذیر مردم در ملاقات ها، برنامه‌ها و بازدید‌های سرزده از محلات و مناطق مختلف، جلوه‌های زیبایی از همدلی و پیوند بین مردم و دولت را به منصه ظهور رساند.

در این پیام اضافه شده است: بدون شک این سفر در کنار دستاورد‌های مهم خود در شتاب بخشی به روند رو به رشد و شکوفایی استان، در زمینه تقویت تعامل و ارتباط عمیق دولت با مراجع و حوزه‌های علمیه و افزایش همدلی و همفکری و هماهنگی هر چه بیشتر قوه مجریه و نهاد بالنده حوزه برای پیشبرد بهتر امور اجرایی کشور را نیز حائز برکات ارزشمندی بود.

پیام می‌افزاید: در پایان اینجانب لازم می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از همراهی آحاد مردم شریف قم به ویژه مراجع عالیقدر، نماینده معزز، ولی فقیه در استان و علما، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم قم در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، طلاب، فضلا و فرهیختگان حوزه و دانشگاه، مدیران و کارکنان محترم ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌ها اعلام نمایم.

پیام ادامه یافته است: همچنین از اصحاب پرتلاش رسانه، مدیران و خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری‌ها و مدیریت و کارکنان صدا و سیمای مرکز قم که با تلاش چشمگیر خود زوایای مختلف این سفر را اطلاع رسانی و به تصویر کشیدند صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم با همت و تلاش مسؤلانه و جهادی دستگاه‌های ملی و استانی هر چه زودتر شاهد اجرایی شدن تصمیمات و مصوبات این سفر پر خیر و برکت باشیم.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور و شماری از اعضای هیات دولت روز پنجشنبه هفته گذشته در سیزدهمین سفر استانی دولت، به قم سفر کردند.

در جریان بازدیدها، دیدار‌ها و جلسات روز نخست سفر رئیس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به قم، تصمیمات و اعتبارات مهمی برای کاهش مشکلات قم در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته شد.

رئیس جمهور در روز دوم سفر خود نیز بطور جداگانه با حضرات آیات علوی گرگانی، نوری همدانی، سبحانی، جوادی آملی، صافی گلپایگانی و شبیری زنجانی از مراجع تقلید دیدار و با آنان در خصوص موضوعات مختلف بخصوص مسائل اقتصادی و معیشت، روابط خارجی و مسائل فرهنگی گفتگو کرد.

نشست مطبوعاتی حجت الاسلام  رئیسی با اصحاب رسانه قم از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به این استان بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار