بخش اول اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ابلاغ شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: بخش اول اعتبارات سفر رئیس جمهور به این استان ابلاغ شد تا صرف پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌دار شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل گفت: بخش اول این اعتبارات به ارزش ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به استان ابلاغ شد تا با اولویت طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در بین ۱۲ دستگاه اجرایی توزیع شود.

او گفت: این منابع به صورت نقدی تأمین شده و با تاکید استاندار اردبیل قرار شد پروژه‌های مهم وزیر بنایی استان با اختصاص این اعتبارات تکمیل و بهره برداری برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: این سازمان نحوه تخصیص و هزینه‌کرد این منابع را به دقت رصد می‌کند تا به موقع و برای پروژه‌های مصوب هزینه شود.

شایقی جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، توزیع برق، منابع طبیعی، شرکت آب منطقه‌ای، دانشگاه علوم پزشکی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نوسازی مدارس، دانشگاه محقق اردبیلی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و میراث فرهنگی را متولیان جذب و هزینه‌کرد بخش اول منابع و اعتبارات سفر رئیس جمهور اعلام کرد.

او گفت: شرکت آب منطقه‌ای به همراه جهاد کشاورزی متولی تکمیل پایاب سد خداآفرین، عمارت، سد کوثر و توسعه باغات در اراضی دیم شدند.

شایقی گفت: برای توسعه طرح‌های صنعتی قرار است ۱۳ میلیارد تومان صرف راه‌اندازی ۳ پست ۶۳ کیلوولت شود و برای تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از منابع سفر اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.