حجت الاسلام والمسلمین محمد مدنی ناشر الاسلام گنابادی درگذشت

ساعاتی قبل روح ملکوتی حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد مدنی ناشرالاسلام گنابادی به ملکوت اعلی پیوست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب امام جمعه گناباد گفت: ساعاتی قبل روح ملکوتی حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد مدنی ناشرالاسلام گنابادی به ملکوت اعلی پیوست؛ زهد و ساده‌زیستی این عالم بزرگوار الگویی برای روحانیت و جامعه گناباد بوده و سبک زندگی این عالم الگویی برای جوانان است.

وی گفت: حجت‌الاسلام مدنی ناشرالاسلام گنابادی بیش از ۵۰ سال از عمر با برکت خود را در راه هدایت جامعه گذرانده و در این راه رنج‌های بسیاری را کشیده‌اند.

امام جمعه گناباد گفت: محل دفن و مراسم تشییع این عالم بزرگوار از سوی بیت ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

محمد مدنی ناشرالاسلام گنابادی ساکن روستای خیبری در چهار کیلومتری مرکز شهرستان گناباد سال ۱۳۱۰ شمسی در این روستا متولد و پس از گذراندن دوران تحصیلی ابتدایی نزد مرحوم پدرش حجت الاسلام حاج شیخ دبیح ا... مدنی به تحصیل علوم عربی مشغول شد. سال ۱۳۲۴ شمسی برای ادامه تحصیل به مشهد مقدس منتقل شد و سیوطی و مغنی و مطول را نزد ادیب نیشابوری و ادبیات عرب را فراگرفت.

مرحوم حاج میرزا احمدیزدی، مرحوم آیه ا... حاج شیخ هاشم قزوینی، استاد اخلاق آیه ا... میرزا جواد آقای تهرانی از دیگر اساتید وی بودند و در نجف از درس اصول مرحوم آیه ا... ابوالقاسم خوئی و روز‌ها از درس فقه آیه ا... سید محمود شاهرودی و آیه ا... بجنوردی تلمذ می‌نمود.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار