استاندار ایلام:

روحانیون مرجعی مورد اعتماد برای رفع مشکلات مردم هستند

بهرام نیا گفت: روحانیون به عنوان چراغ راه معنویت کشور، مرجعی قابل اتکا و مورد اعتماد برای رفع مشکلات مردم هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در گردهمایی روحانیون تبلیغی استان ، گفت: قشر روحانیت در ایران اسلامی مردمی و برگرفته از رویکرد انقلابی بوده و با استفاده از این ظرفیت می‌توانیم بخش زیادی از مشکلات مردم را رفع کنیم.

او گفت: روحانیت به دلیل توانمندی بالا به موضوعات روز جامعه مطلع است و می‌تواند در تحقق اهداف دولت یار و همراه باشد.

استاندار ایلام گفت: روحانیون به فرموده امام (ره)، سه وظیفه دینی، سیاسی و اجتماعی بر عهده دارند و به واسطه زندان رفتن ها، شهادت‌ها و تبعید‌های همین روحانیون مجاهد، انقلاب با کمک مردم پیروز شد.

بهرام نیا با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خصوص دل کندن از لذت‌های دنیوی و ضرورت توکل به خداوند متعال در تمامی امور دنیوی ، گفت: همه باید فرمایشات امام جمعه را نصب العین زندگی خود قرار دهیم.

او گفت: تلاش‌های بسیاری شد که به واسطه جدایی دین از سیاست، روحانیون را از هدف اصلی خود منحرف کنند که با بیانات امام (ره) هدف شوم آنان محقق نشد.

استاندار ایلام شهید سلیمانی را یک گفتمان برای نسل امروز عنوان کرد و گفت: اخلاق در عمل وی موجب شد محبوب همگان شود و تمامی قشر‌های کشور در تشییع پیکر مطهرش حضور یابند.

بهرام نیا گفت: منش و رفتار شهید حاج قاسم سلیمانی گنجینه ارزشمندی برای عصر حاضر است و باید این مکتب و منش به طور خاص به نسل جوان معرفی شود.

او گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها فاتح میدان‌ها بود، بلکه فاتح قلب‌ها شد و وی انسانی متعالی بود که مقام معظم رهبری ۱۲ ویژگی را برای این شهید والامقام تعریف می‌کند.

استاندار ایلام گفت: رهبری معظم انقلاب در وصف شهید سلیمانی می‌فرمایند: این شهید اهل معنویت، دارای اخلاص، انقلابی و فداکار و نوع دوست و اهل درایت، تربیت یافته مکتب امام (ره)، مراقب حدود شرعی، تبلور ارزش ایرانی، شهید پیروز، قهرمان شکست استکبار و عاشق شهادت بود.

بهرام نیا گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها حضورش موجب یاس و وحشت جبهه استکبار بود، بلکه شهادت وی نیز بیشتر از حضورش هم اکنون تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.