گرامیداشت سردار دل ها در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی امشب در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، امشب در مراسمی به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره آن شهید والامقام و همرزمان شهیدش گرامی داشته شد.

سید محمدتقی شاهچراغی ،استاندار قم  در این مراسم که قشر‌های مختلف مردم و خانواده معظم شهدا حضور داشتند، گفت: با الگو از شهیدانی همچون حاج قاسم باید در راه عزت کشور، خدمت به مردم و اقتدار نظام قدم برداشت.

او حضور مردم از کشور‌های مختلف در کرمان و بمنظور شرکت گسترده در مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی را نشان از محبوبیت و مردمی بودن آن شهید دانست و گفت: همه مسئولان وظیفه دارند اخلاص، تقوا و روحیه جهادی حاج قاسم سلیمانی را در راه خدمت به ملت به کار گیرند.

در این مراسم که متبرک به حضور پیکر ۳ شهید والامقام دفاع مقدس و مدافع حرم بود از صبر و استقامت خانواده ۱۵ شهید مدافع حرم تجلیل و اشعاری در وصف شهدای مدافع حرم قرائت شد.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق و تعدادی از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک پهپاد‌های ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار