برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در صنعاء

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس از رشادت‌های آنان در حمایت از محور مقاومت تقدیر کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره،  عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر دولت نجات ملی در صنعا در مراسم دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در صنعا، پایتخت یمن سخنرانی کرد.

وی جنبش انصارالله را بخشی از محور مقاومت عنوان کرد، محوری که برای مخالفت با طرح‌های صهیونیستی - آمریکایی و مزدوان آن در منطقه تشکیل شده است.

محور مقاومت برای شکست دادن طرحی تشکیل شده است که می‌خواهد ثروت‌های ملت یمن را غارت و تصمیمات سیاسی آن را مصادره کند.

نخست وزیر یمن گفت: شهیدان قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس نشان دادند که روابط ملت‌ها مبتی بر عقیده است نه نژاد لذا کار‌های زیادی برای پایان دادن به اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین انجام دادند و به این سبب «شهدای قدس» نامیده شدند.

 جنبش انصارالله بر اساس اراده ملت یمن به رهبری سید عبدالملک بدرالدین و همچنین به سبب حمایت‌های همه آزادگان جهان به مقاومت ادامه خواهد داد.

در تاریخ ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸، آمریکا به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و شماری دیگر از همراهان ایشان را در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار