لیگ برتر بسکتبال؛

پیروزی سپاهان در شب شکست شیمیدر مقابل مهرام

در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر از گروه "ب" تیم‌های سپاهان اصفهان و مهرام تهران مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در چارچوب هفته چهاردهم از دور برگشت گروه "ب" لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و رعد پدافند هوایی تهران و شیمیدر قم و مهرام تهران به مصاف هم رفتند.

 در دیدار سپاهان با رعد پدافند هوایی، اصفهانی ها موفق شدند با درخشش عماد سلمانی با نتیجه ۱۰۳ بر ۱۰۱ حریف شان را از پیش رو بردارند تا به ششمین پیروزی برسند.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با پیروزی در این دیدار با ۶ پیروزی، ۸ شکست و با ۲۰ امتیاز در رده پنجم جدول گروه "ب" قرار گرفت و در مقابل رعد پدافند هوایی مشهد با شکست در این دیدار با ۱۰ شکست، ۴ پیروزی و با ۱۸ امتیاز در رده ششم جدول گروه "ب" ایستاد.

در این دیدار عماد سلمانی از سپاهان با کسب ۲۹ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم عشاق حاتمی فر از رعد پدافند تهران با کسب ۲۳ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار، تیم شیمیدر قم مقابل مهرام تهران قرار گرفت و با نتیجه ۶۷ بر ۶۲ مغلوب شاگردان مصطفی هاشمی شد. در این مسابقه، دومین شکست شیمیدر رقم خورد تا آنها صدر نشینی را از دست بدهند. این تیم در حال حاضر با ۱۲ پیروزی و ۲ شکست و ۲۶ امتیاز به رده دوم جدول گروه "ب" سقوط کرد. در مقابل هم مهرام تهران با ۱۲ پیروزی، ۲ شکست و ۲۶ امتیاز صدر را از شیمیدر گرفت و صدرنشین شد.

در این دیدار محمد حسن زاده از مهرام تهران با کسب ۱۶ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل دوایت بایکس از شیمیدر قم با کسب ۱۵ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار