توزیع هزار بسته کمک مومنانه در کرمان

هزار بسته کمک مومنانه به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان امروز به همت ناحیه امیرالمومنین (ع) کرمان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سرهنگ حمیدرضا حسین‌خانی، فرمانده ناحیه مقاومت امیرالمومنین (ع) گفت: ناحیه مقاومت امیرالمومنین (ع) در بخش کمک‌های مومنانه از ابتدای کرونا تاکنون بیش از هزار بسته کمک‌های مومنانه را توزیع کرده است.

اوگفت: در هفته مقاومت حدود هزار بسته معیشتی توزیع داریم که ۵۰۰ بسته آن را ناحیه امیرالمؤمنین (ع) با کمک خیران تهیه کرده است و حدود ۵۰۰ بسته آن از ظرفیت حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌های مقاومت، سپاه و خیران استفاده کردیم.

سرهنگ حسین‌خانی گفت:هزار بسته در سطح شهرستان‌های کرمان بیشتر در بخش‌های ماهان، گلباف، راین، شهرک صنعتی و سرآسیاب در مناطق محروم و کم درآمد به همت پایگاه‌ها و مقاومت با کمک ائمه جمعه جماعات توزیع خواهد شد.

او می‌گوید: ارزش هر بسته که شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، روغن و ... است ۶۰۰ هزارتومان است که مجموع آن‌ها ۶۰۰ میلیون تومان می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت امیرالمومنین (ع) گفت: از جمله کار‌هایی که ناحیه مقاومت امیرالمومنین (ع) در هفته مقاومت انجام داده است می‌توان به بحث خدمات جهادی اشاره کرد که ۶ دندانپزشک به شهرک صنعتی و شهرک پدر اعزام کردیم که خدماتی را در قالب ۲ کامیونت دندانپزشکی انجام داده اند که حدود ۵۰ میلیون تومان به مردم مناطق محروم این مناطق خدمات ارائه دادند.

به گفته او در مناطق شهرک پدر و صنعتی ۴۳ خانوار شناسایی شده اند که بیماری خاص داشتند که برای دریافت خدمات درمانی رایگان به بیمارستان اعزام شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.