سهرابیان: در بازی‌های هانگژو نمایش متفاوتی از قایقرانی مشاهده می‌کنید

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان آب‌های آرام و روئینگ قبل از بازی‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان آب‌های آرام و روئینگ بعد از آمدن قایق‌های جدید اظهار داشت: خدا را شکر تلاش شبانه روزی خانواده بزرگ قایقرانی جواب داد و موفق شدیم قایق‌های جدید را به دست ملی پوشان روئینگ برسانیم. امیدوارم کسانی که به واسطه یک امضا نکردن باعث شدند که در روند تسریع ترخیص قایق‌ها کندی صورت بگیرد برای بقیه رشته‌های ورزشی چنین کاری انجام نداده تا ورزشکارانمان با خیال آسوده به بازی‌های بین المللی اعزام شوند. تیم‌های ملی قایقرانی آب‌های آرام و روئینگ این روز‌ها در اردو به سر می‌برند. همچنین قرار است بعد از اتمام مسابقات لیگ آب‌های آرام که هفته آینده برگزار می‌شود.

پدرو سنا مربی برزیلی قایقرانی آب‌های آرام به بندر خمیر رفته و در آنجا با روسای هیئت‌های استانی دیدار و گفتگو خواهد داشت تا ملی پوشان با دست پر به بازی‌های آسیایی بروند.

تیم ملی روئینگ اردیبهشت ماه خارج از تهران اردو می‌زند

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: از طرفی تیم ملی قایقرانی روئینگ هم تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کند. هر زمان مربیان درخواست کنند ما حاضر هستیم برای آن‌ها اردو و بازی‌های تدارکاتی ترتیب دهیم. فعلا مربیان تیم ملی روئینگ درخواست یک اردوی خارج از تهران را داشته اند که قرار است اردیبهشت ماه بر پا شود. این اردو در یکی از شهر‌های گرمسیری کشور و با مسافت بلند برگزار می‌شود.

در بازی‌های هانگژو نمایش متفاوتی از قایقرانی مشاهده می‌کنید

سهرابیان ادامه داد: امیدوارم با تلاش‌هایی که ملی پوشان قایقرانی انجام می‌دهند بتوانند در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین بهترین نتیجه را کسب کنند. شک نکنید در بازی‌های هانگژو نمایش متفاوتی از قایقرانان ایران مشاهده خواهید کرد و بی صبرانه منتظر نتایج خوب ورزشکاران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هستیم تا بتوانند شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند.

هر۵۲ فدراسیون ورزشی با مشکلات شدید مالی رو به رو هستند

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره مشکلات این رشته قبل از شروع بازی‌های آسیایی نیز گفت: فدراسیون قایقرانی به همراه ۵۲ فدراسیون دیگر با مشکلات مالی شدیدی رو به رو است. اگر دولت و مسئولان در این زمینه برنامه ریزی خوبی برای ورزشکاران انجام ندهند نباید انتظار برگزاری اردو‌های منظم و بازی‌های دوستانه داشت. همه دیدند که تیم ملی وزنه برداری و کاراته ما با چه سختی‌های بسیار زیادی به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام شدند. در هر صورت فدراسیون‌ها در چالش بسیار وحشتناکی قرار گرفته اند و امیدوارم دولت برنامه ریزی‌های خوبی برای ورزشکاران داشته باشد که وقتی به مسابقات آسیایی هانگژوی چین می‌روند به منزله سرباز دیده شوند. سربازی که مهمات آن امکانات و منابع مالی است.


بیشتر بخوانید


مسئولان ورزش باید به همان اندازه که کمک می‌کنند انتظار کسب مدال داشته باشند

سهرابیان تصریح کرد: مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید به همان اندازه که کمک می‌کنند انتظار کسب مدال داشته باشند. به هر حال ورزشکاران ما برای رفتن روی سکو از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و با تمام وجود برای به اهتزاز در اوردن پرچم ایران تلاش خواهند کرد. مسئولان ورزش کشور اگر بتوانند به ورزشکاران کمک کنند، اما این کار را انجام ندهند به نظر من در حق آن‌ها ظلم بزرگی می‌کنند. به هر حال مسئولان اگر تمایل دارند ورزش ایران در مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی جایگاه بالایی کسب کند خواهش می‌کنم با دید پدرانه به ورزشکاران نگاه کنند و کمک حال آن‌ها باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار