رئیس جمهور:

دولت به مشکل بیکاری جوانان حساسیت دارد

رئیس جمهور در بازدید از یکی از محلات حاشیه شهر مشهد گفت: دولت ضمن توجه به مشکل مسکن به مشکل بیکاری جوانان نیز حساسیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - حجت الاسلام ‌رئیسی عصر ‌جمعه در جمع مردم محله یوسف زاده در حاشیه شهر مشهد و نمازگزاران مسجد جواد الائمه (ع) این محله موضوع ازدواج، اشتغال و مسکن را سه مساله مهم جوانان دانست و گفت: ان‌شاءالله بتوانیم این سه مساله مرتبط با هم را حل کنیم، البته دولت کار خود را در زمینه مسکن شروع کرده و امیدواریم دغدغه‌ جوانان در این بخش مرتفع شود. 

 وی گفت: دولت ضمن توجه به مشکل مسکن به مشکل بیکاری جوانان نیز حساسیت دارد، در این مدت دو جلسه شورای عالی اشتغال را تشکیل دادیم و بین دستگاه‌های مختلف تقسیم کار مشخص و دقیق انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: می‌دانیم که این موضوع با سخن گفتن حل نمی‌شود و باید جلوه‌اش در بودجه‌ریزی کشور، تقسیم ظرفیت‌ها و توزیع امکانات دیده شود.

رئیس جمهور گفت: عدالت اجتماعی اقتضا می‌کند که ظرفیت‌ها و اختصاص امکانات کشور به صورت عادلانه باشد.

 حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی که صبح جمعه به منظور حضور در جلسه کارگروه ملی زیارت به مشهد مقدس سفر کرده است بعد از ظهر امروز در محله یوسف‌زاده از محلات حاشیه‌ای شهر مشهد حضور یافت.

رئیس جمهور همزمان با اذان مغرب و عشا با حضور در مسجد جواد الائمه(ع) این محله نماز جماعت را اقامه کرد و سپس سخنان کوتاهی در جمع اهالی محل و نمازگزاران مسجد داشت.

در پایان این مراسم مردم از نزدیک و بی واسطه به بیان نظرات و مشکلات خود با حجت الاسلام و المسلمین رئیسی پرداختند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.