دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: دستگاه قضایی از سرمایه گذاران و تولید کنندگان در شهرستان عنبرآباد به صورت جدی حمایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - ابراهیم سلیمانی در نشست هم‌اندیشی رفع موانع تولید و پیشگیری از وقوع جرم عنبرآباد با مسئولین معدن منطقه مس سیاه معدن روستای گمرکان، در راستای حمایت از تولید و احداث کارخانه گفت: با توجه به سیاست‌های دستگاه قضایی در جهت حمایت از تولید، شرایط منطقه بویژه خشکسالی‌های سال‌های اخیر و وجود معادن غنی در سطح منطقه، دستگاه قضایی از سرمایه گذاران و تولید کنندگان در شهرستان عنبرآباد بصورت جدی حمایت می‌کند.

دادستان شهرستان عنبرآباد با اشاره به حوادث رانندگی بوجود آمده و لزوم پیگیری مطالبات شهروندان و اهالی منطقه از مسئولین این معدن گفت: مسئولین معدن باید با اتخاذ تدابیر و اقداماتی مانند نصب سرعت سنج بر روی کامیون‌ها و انتخاب زمان مناسب برای تردد وسایل حمل مواد معدنی از بروز حوادث و سوانح مشابه جلوگیری کنند.

او می گوید: مسئولین معدن در اسرع وقت با احداث کارخانه در نزدیکی این معدن، نسبت به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان جویای کار منطقه و تردد بی مورد وسایل نقلیه سنگین اقدام کنند.

ایزدی سرپرست فرمانداری شهرستان عنبرآباد نیز با تاکید بر حمایت فرمانداری و ادارات از سرمایه گذاران و تولید کنندگان، دستورات لازم را جهت همکاری مناسب ادارات متولی و تسریع در انجام امور اداری تاسیس این کارخانه صادر کرد.

در این جلسه مقرر شد، با همکاری ادارات شهرستان محل احداث کارخانه مذکور معین و اقدامات لازم در خصوص احداث کارخانه و زیرساخت‌های لازم مانند جاده اختصاصی انجام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.