فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد؛

تعامل و همگرایی دستگاه‌های دولتی موجب افزایش احساس امنیت در بین مردم

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تعامل و همگرایی دستگاه‌های دولتی موجب افزایش احساس امنیت در بین مردم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سردار دلاور القاصی مهر در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ضمن تبریک انتصاب شایسته ایشان در این منصب گفت: خدمت به مردم یکی از افتخاراتی است که نصیب مسئولان به عنوان خادمان مردم شده است و این از برکت ایثارگری و جانفشانی‌های شهداء می‌باشد.

او با تأکید بر اینکه تمام اقدامات پلیس در جهت ارتقاء امنیت مردم است، گفت: انتظامی استان ایلام در برخورد با هنجارشکنان و قانون گریزان از ابتدای سال تاکنون اقدامات بسیار خوب و شاخصی داشته است، اما با تعامل و همگرایی بیش از پیش دستگاه‌های دولتی می‌توان موجبات افزایش احساس امنیت در بین مردم را رقم زد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه سرقت و قاچاق ۲ عامل اصلی عدم احساس امنیت و آرامش در جامعه است، گفت: توجه ویژه مسئولان در تقویت ایستگاه‌های ایست و بازرسی در ورودی‌های استان می‌تواند در جهت کنترل ورود و خروج کالا و ارز و پیش گیری از سرقت از جمله سرقت احشام مثمر ثمر واقع شود.

سردار القاصی مهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دستگاه‌های مختلف و ذیربط می‌توانند با آموزش همگانی در نقاط دور دست و روستا‌های دور افتاده در پیشگیری از جرائم از جمله سرقت اقدام و کمک کار پلیس باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.