جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی مطرح کرد؛

تعامل نیروی انتظامی و سپاه باعث افزایش اشرافیت عملیاتی

جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی تعامل نیروی انتظامی و سپاه راباعث اقدامات پیشگیرانه و افزایش اشرافیت عملیاتی دانست و گفت:تعامل سپاه ونیروی انتظامی آرامش شهروندان را به ارمغان می‌آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سرگرد محمد حسین دارابی در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان ملکشاهی گفت: تداوم و تعمیق روابط سپاه و نیروی انتظامی زمینه ساز توفیق در ماموریت‌های مشترک شده و تقویت امنیت پایدار در بین شهروندان را به دنبال خواهد داشت و این دو نیرو مکمل یکدیگر در ارتقاء امنیت اجتماعی هستند.

او سپاه و بسیج را سرمایه عظیم و حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: با یاری خداوند متعال هیچ جدایی بین نیروی انتظامی و سپاه پاسداران وجود ندارد و همه نیرو‌های مسلح در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال تلاش و کوشش هستند و در یک مسیر گام برمی دارند.

در ادامه  فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: نیروی انتظامی مایه اقتدار و امنیت جامعه است و بخش عظیم امنیت مربوط به هوشیاری و توانمندی نیرو‌های پلیس است که با جان و دل به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

سرهنگ  رسول مرادیانی  تداوم و تعمیق روابط بین سپاه و ناجا را زمینه‌ساز موفقیت در مأموریت‌های مشترک برشمرد و گفت: با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه ضرورت تعامل سازنده بین این دو نهاد انقلابی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی بیش از گذشته متصور است.

او درخاتمه به ظرفیت عظیم بسیج اشاره کرد و گفت: هرچه تعامل و همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر محقق خواهد شد، چراکه عملکرد پلیس و بسیج لازم و ملزوم یکدیگر است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.