سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد

ضرورت توجه بیش از پیش به کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس

عبدی گفت: آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف خود همواره نیازمند همراهی و حمایت مجموعه‌های خیریه و موسسات مردم نهاد و همچنین خیرین گرانقدر است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، زهرا یوسفی مدیرعامل بنیاد دستان مهربان با هدف تشریح برنامه حمایتی این بنیاد در مدارس سیستان و بلوچستان با میرعبدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان دیدار کرد.

میرعبدی در این دیدار ضمن قدردانی از حسن نیت اعضای بنیاد دستان مهربان برای حمایت از دانش آموزان سیستانی و بلوچستانی، اظهار کرد: آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف خود همواره نیازمند همراهی و حمایت مجموعه‌های خیریه و موسسات مردم نهاد و همچنین خیرین گرانقدر است.

وی بر ضرورت توجه بیش از پیش به کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس تاکید کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های فوق العاده و تقویتی کنکور برای دانش آموزان مناطق محروم سبب می‌شود تا استعداد آنان در سایه محرومیت هدر نرود بلکه تقویت شود و با موفقیت در آزمون علمی کنکور به ظهور و بروز برسد.

میرعبدی گفت: البته تمامی اینگونه فعالیت‌ها باید در چهارچوب قانون و در قالب انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش انجام شود.

مدیر عامل بنیاد دستان مهربان نیز در این نشست گفت: خوشبختانه با شناختی که از استان سیستان و بلوچستان بدست آورده ایم متوجه شدیم در این استان دانش آموزان با استعداد فراوانی وجود دارند؛ اما به دلیل محرومیت‌هایی که در این مناطق وجود دارد موفق نمی‌شوند تحصیلات خود را به خوبی به اتمام برسانند و در آزمون علمی کنکور با دیگر دانش آموزان کشور رقابت کنند.

زهرا یوسفی گفت: با توجه به پراکندگی جمعیت در استان تصمیم گرفتیم تا در مرحله اول ۲ مدرسه در ایرانشهر را به صورت پایلوت انتخاب کنیم و با اعزام اساتید مجرب از تهران برای دانش آموزان این مدارس هم در زمینه آموزش دروس کنکور و هم در زمینه مسایل پرورشی و مهارت‌های اجتماعی کلاس‌های فوق العاده برگزار کنیم.

او گفت:  پس از گذشت یک دوره تحصیلی و کسب نتیجه در کنکور سراسری پیش رو، برای افزایش تعداد مدارس در دیگر نقاط استان برنامه ریزی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار