سرقت ۲۷۰ دریچه فاضلاب گلبهار

رابط حراست امور گزارشی آبفای گلبهار گفت: از ابتدای سال حدود ۲۷۰ منهول فاضلاب سرقت شده است که ارزش تقریبی این سرقت‌ها بالغ بر ۲ میلیارد تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان  مشهد -  حدود چند سالی می‌شود که سرقت‌های سریالی در گلبهار به اوج خود رسیده و خسارات و مشکلات زیادی برای مردم به وجود آورده است که سرقت منهول‌های چدنی فاضلاب"دریچه‌های فاضلاب" یکی از آنان می‌باشد و علیرغم پیگیری‌ها و گزارشات مردمی، مسئولان امور شهری بی تفاوت به آنچه رخ میدهد اقدامی نیز برای رفع این نواقص نکرده اند و عدم توجه مسئولان به درخواست‌های مکرر مردم باعث گلایه‌های فراوانی از سوی مردم گلبهار شده است.

مدیر شرکت آبفای گلبهار گفت: مدت زمان این سرقت‌ها کمتر از یکسال می‌باشد و عدم اطلاع آبفای گلبهار از سرقت‌های جدید باعث عدم جایگذاری منهول‌های فاضلاب بوده است و مردم می‌توانند درصورت مشاهده چنین مشکلاتی با ۱۲۲ تماس بگیرند و اطلاع دهند و سریعا رفع خواهد شد.

همچنین رابط حراست امور گزارشی آبفای گلبهار گفت: از ابتدای سال حدود ۲۷۰ منهول فاضلاب سرقت شده است که ارزش تقریبی این سرقت‌ها بالغ بر ۲ میلیارد تومان است اهم از منهول سرقت شده و نصب شده و هزینه‌های جانبی آن بوده است و این بغیر از جبران یا پرداخت خسارت‌های وارد به مردم است.

افشون گفت: جهت جلوگیری از سرقت‌ها منهول‌های چدنی که دارای ارزش بسیار هستند، درحال جایگذاری دریچه‌هایی بتن الیافی هستیم که کم ارزشتر از چدن می‌باشد.

و در پایان پیگیری‌ها و بازدید میدانی باشگاه خبرنگاران، زحمتکشان آبفای گلبهار منهول‌های سرقتی را جایگذاری کردند.

اما هنوز چند سوال مطرح است دزد و مالخر چدنی کیست؟ دزدی‌های سریالی تا کی ادامه دارد؟ راهکار‌ها و هماهنگی دستگاه‌ها جهت جلوگیری از سرقت‌ها و ارائه خدمت رسانی به مردم چه زمانی شکل خواهد گرفت؟

انتهای پیام //س. م.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.