تاخیر دوباره در عرضه هدست واقعیت ترکیبی AR/VR اپل

اپل در نظر دارد عرضه هدست واقعیت ترکیبی AR/VR خود را تا سال ۲۰۲۳ به تاخیر بیندازد.

باشگاه خبرنگاران جوان - هدست واقعیت ترکیبی AR/VR اپل که انتظار می‌رفت در نهایت در نیمه دوم سال جاری معرفی شود، اکنون با تاخیر مواجه شده و عرضه این محصول تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است.

براساس گزارش‌ سایت فون آرنا، مارک گورمن از بلومبرگ در این باره اظهار داشته که اپل با برخی از مسائل از جمله مشکلات توسعه مربوط به فناوری دوربین، نرم افزار و داغ شدن بیش از حد دستگاه مواجه شده است. گورمن اشاره کرد که اپل برنامه ریزی کرده بود که این هدست را در ژوئن آینده در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC رونمایی کند، اما اکنون در حال بررسی تاخیری است که انتشار آن را چند ماه به تعویق می‌اندازد.

فناوری واقعیت مجازی، کاربر را در یک محیط کامپیوتری که واقعی به نظر می‌رسد غوطه ور می‌کند. همچنین واقعیت افزوده نیز لایه‌ای از داده‌ها و اطلاعات دیگر را در بالای تصاویر قرار می‌دهد. این هدست واقعیت ترکیبی اولین محصول جدید اپل از زمان عرضه اپل واچ در سال ۲۰۱۵ خواهد بود.

هدست واقعیت ترکیبی اپل

البته این دومین تاخیر برای این محصول خواهد بود، زیرا اپل در ابتدا امیدوار بود این هدست را در سال ۲۰۲۱ عرضه کند. گفته می‌شود به عنوان یک محصول جدید، اپل می‌خواهد همه چیز را چندبار بررسی کند تا مطمئن شود که هیچ اشکالی وجود ندارد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار