رییس جمعیت هلال احمر:

طغیان رودخانه‌های فصلی امدادرسانی به روستا‌های سیلزده دلگان را با مشکل روبرو کرده است

رییس جمعیت هلال احمر دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی مسیر‌های اصلی دلگان به روستا‌های سیلزده از جمله چاهکیچی قطع شده و این امر امدادرسانی را با مشکل روبرو کرده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - محمد بامری گفت: باتوجه به بارندگی‌ها و همچنین آماده باش اخیر، تیم‌های هلال احمر دلگان در قالب ۲ تیم امدادی جهت خدمات رسانی به روستا‌های سیل زده اعزام شدند.

او می گوید: بسته شدن مسیر‌های ارتباطی دلگان باعث شده تا حدود زیادی خدمات رسانی به روستا‌های سیلزده از جمله چاهکیچی، حمیدآباد، گنبد علوی و گنبد سه پایه به سختی انجام شود.

به گفته رییس جمعیت هلال احمر دلگان  ۲ تیم امدادی از دیشب تاکنون در مسیر دلگان به رودبار مستقر و به محض بازگشایی این مسیر‌ها عملیات امدادرسانی به روستا‌های سیلزده آغاز خواهد شد.

مدیر اداره برق دلگان از قطعی برق روستای چاهکیچی خبر داد و گفت: متاسفانه بر اثر سیل و بازندگی شبکه برق این روستا به شدت آسیب دیده و همکاران اداره برق در حال تلاش جهت رفع مشکل در این روستا‌ها هستند.

یوسفزهی گفت: به محض بازگشایی محور دهستان هودیان به دلگان و همچنین محور دلگان به ذهکلوت در اولین فرصت برق این مناطق وصل خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار