امدادرسانی به ۳۰ هزار و ۱۱۵ آسیب دیده سیلاب در سیستان وبلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون به ۳۰ هزار و ۱۱۵ نفر آسیب دیده از باران و سیلاب اخیر در این استان امداد رسانی شده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - علیرضا میربهاءالدین گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر در سیستان و بلوچستان رودخانه‌های فصلی طغیان کردند و تعدادی از راه‌های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم در ۳۳۹ روستا و ۱۷ شهرستان سیستان و بلوچستان دچار آبگرفتگی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان می گوید: از همین رو تاکنون به ۳۰ هزار و ۱۱۵ نفر در قالب ۶ هزار و ۶۱۱ خانوار آسیب دیده در سطح استان توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان امداد رسانی انجام شده است.

او گفت ۱۴ هزار و ۱۰۶ نفر سیل زده سیستان و بلوچستان در چادر‌های امدادی هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

به گفته علیرضا میربهاءالدین  نیرو‌های امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر طی این مدت ۱۴ هزار و ۷۴۴ تخته پتو، ۲ هزار و ۹۲۷ تخته موکت، یک‌هزار و ۸۸۴ دستگاه چادر امدادی و مقادیری نایلون و مواد غذایی بین افراد آسیب دیده در سطح استان سیستان و بلوچستان توزیع کردند.

میربهاءالدین توزیع بیش از ۲ هزار بسته مواد غذایی، ۱۹ هزار و ۱۴۲ قوطی کنسروجات، ۹ هزار و ۷۵۱ کیلوگرم برنج، ۲ هزار و ۷۹ کیلوگرم قند و شکر و ۲۶ هزار و ۸۳۴ بطری آب معدنی و همچنین فانوس و والور را از دیگر اقلام توزیع شده در بین سیل زدگان این استان عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار