حضور خودروی پوما هیبریدی فورد در مسابقات جهانی رالی

شرکت فورد، خودروی پوما هیبریدی خودش را برای فصل ۲۰۲۲ مسابقات جهانی رالی به میدان خواهد فرستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان - خودروی رالی فورد فیستا دیگر در صحنه حضور نخواهد داشت و از سال جاری میلادی، شرکت فورد خودروی پوما هیبریدی را به میدان خواهد فرستاد که از مقررات جدید Rally۱ پیروی می‌کند.

به گزارش موتور وان، این خودروی جدید، دارای بدنه کراس اوور بوده و یک سیستم محرک هیبریدی دارد که می‌تواند تا ۱۰۰ کیلووات (۱۳۴ اسب بخار) قدرت تولید کند که البته احتمالا در مراحل ویژه، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

خودروی Puma Rally۱ ۲۰۲۲ از موتور ۱.۶ لیتری توربو فیستا WRC استفاده می‌کند. البته ارقام دقیق قدرت آن مشخص نیست، اما احتمالا در محدوده ۳۸۰ اسب بخار (۲۸۳ کیلووات) قدرت قرار دارد. همچنین به لطف تقویت الکتریکی، این خودروی جدید شرکت فورد می‌تواند با فشار دادن یک دکمه تا ۵۰۰ اسب بخار (۳۷۳ کیلووات) قدرت تولید کنند.

خودروی پوما هیبریدی فورد

گفتنی است که فصل ۲۰۲۲ رالی قهرمانی جهان در مونت کارلو موناکو آغاز خواهد شد و از ۲۰ ژانویه تا ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ با ۱۷ مرحله برنامه ریزی شده، برگزار خواهد شد. کریگ برین و پل ناگل، رانندگان فورد در سال ۲۰۲۲ خواهند بود. برین و ناگل از تیم رالی هیوندای آمده اند تا فورد را به جمع برندگان بازگردانند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار