سومین روز جستجوی عمو و برادر زاده گم شده شبستری

عملیات جستجوی ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات کوه میشو در منطقه شانجان شبستر امروز هم ادامه یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -در سومین روز عملیات جستجو به منظور نظارت بر عملیات تیم امدادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر و مدیرکل مدیریت بحران استان با حضور در ارتفاعات میشو از نزدیک در جریان عملیات جستجو ۲ نفر مفقودی در ارتفاعات میشو قرار گرفتند.

امروز همچنین تیم پهپادی امدادگران هلال احمر به جمع جستجوگران اضافه شدند تا ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات میشو را پیدا کنند.

هنربر  مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: ۶۰ نفر از نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر از مرکز استان و شهر‌های شبستر، تسوج، خامنه و مرند در محل حضور یافته و از جبهه‌های شمالی و جنوبی کوه میشو اقدام به جستجو کرده اند.

 جستجو از مناطق مشکوکی که به نظر می‌رسید این کوهنوردان در آنجا باشند به همت اکیپ‌های چند نفره کوهنوردی انجام شد، ولی متاسفانه هیچ اثری از آن‌ها مشاهده نشد.

با توجه به شرایط خاص آب هوایی و بارش برف سنگین در کوه میشو امکان جستجو با بالگرد وجود ندارد چرا که احتمال سقوط بهمن و خطرات جانی برای نیرو‌های امداد و نجات محتمل هست و اگر آب و هوای منطقه مساعد شود از بالگرد استفاده خواهیم کرد.

در عملیات جستجو از پهپاد هلال احمر و ماشین آرگو برای حمل نیرو‌ها استفاده شده است.

حمید حسین پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز با اشاره به گستردگی جغرافیایی محل جستجو گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر با بهره گیری از تمام توان امدادی خود این عملیات را تا حصول نتیجه و یافتن ۲ نفر هموطن مفقودی پیش خواهد برد.

از ۳ روز قبل ۲ کوهنورد شبستری که عمو و برادر زاده هستند در ارتفاعات شانجان شبستر در منطقه میشوداغ مفقود شدند که تاکنون خبری از آن‌ها نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.