بار دیگر سینمای هنر و تجربه در گیلان

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از آغاز دوباره اکران فیلم‌های سینمای هنر و تجربه در سینما ۲۲ بهمن رشت خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - سید امیر مصباح، معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به رونق سینما گفت: اکران فیلم‌های سینمای هنر و تجربه پس از چندین سال وقفه بار دیگر در این سینما آغاز شده و تلاش ما براینست تا هر دوهفته یک بار فیلم‌های سینمای هنر و تجربه در سینما ۲۲ بهمن اکران شود.

به گفته او، بخش وسیعی از فیلم‌های هنری و فیلمسازان و تهیه کنندگان جوان پشت خط اکران می‌ماندند و بر همین اساس سینمای هنر و تجربه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی پا گرفت و اقدام به نمایش فیلم‌های هنری و فیلم‌هایی کرد که پشت خط اکران می‌ماندند.

متاسفانه گیلان از آن استان‌هایی بود که سینماداران خیلی راغب به اکران فیلم‌های یادشده نبودند و پایگاه ثابتی هم برای این کار در نظر گرفته نشد و در نهایت پس از چندین اکران که برخی از آنها، چون اکران فیلم با حضور شهاب حسینی در سینما میرزا کوچک رشت بسیار موفق بود، بدلایل مختلف از جمله کرونا متوقف شد.

در دور جدید بازگشایی سینما تصمیم بر این شد تا در کنار ژانر‌های مختلف اکران فیلم در سینما ۲۲ بهمن رشت، بار دیگر اکران فیلم‌های سینمای هنر و تجربه نیز که دارای مخاطبان خاص خود است، آغاز شود.

نخستین اکران فیلم سینمای هنر و تجربه در سینمای ۲۲ بهمن رشت با استقبال ۳۵۰ نفری روبه رو شد.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.