وزیر زراعت:

تمرکز تاجران محلی و ملی کشور بر سرمایه گذاری در بخش زراعت و مالداری باشد

در سفر عبدالرحمن راشد به ولایت سرپل انکشاف سکتور زراعت و ارائه خدمات به زارعین، باغداران و مالداران  بررسی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزیر زراعت، آبیاری و مالداری طالبان طی سفر به ولایات شمالی کشور در ولایت سرپل توجه خاص خود را مبنی بر تطبیق پروژه های انکشافی، رشد متوازن و همکاری مؤسسات همکار در این ولایت اعلام کرد و نسبت به آن تعهد سپرد.

 امروز پنجشنبه (۳۰ جدی) مولوی عبدالرحمن راشد وزیر زراعت، آبیاری و مالداری با تعدادی از رؤسای این وزارت طی یک سفر رسمی به سمت شمال وارد ولایت سرپل گردیدند.

مولوی راشد در این سفر طی جلسه ای با تمام پرسنل ریاست زراعت سرپل در مورد انکشاف سکتور زراعت و ارائه خدمات به زارعین، باغداران و مالداران  سخنرانی نمودند.

مولوی راشد خواهان مسلکی سازی و توانمند ساختن این وزارت با استفاده از کدر های مسلکی شد.

وزیر زراعت خواهان تمرکز تاجران محلی و ملی کشور در امر سرمایه گذاری در سکتور زراعت و مالداری، ساخت و ساز فابریکه جات و کارخانه های تولیدی لبنیاتی و ماهی پروری به منظور افزایش صادرات ملی و رشد و انکشاف اقتصاد دهاقین و مالداران کشور گردید.

عبدالقادر وحدت،  رئیس زراعت، آبیاری و مالداری این ولایت از سفر وزیر زراعت ابراز خرسندی نموده و خواهان ارتقاء و پیشرفت زراعت در سطح سرپل گردید.

 در این جلسه تعدادی از کارمندان در بخش متوازن سازی پروژه ها و بودجه های انکشافی و تحقیقی  صحبت کردند و از نبود پرسنل کافی در فارم های جنگلات ابراز نگرانی نمودند.
 وزیر زراعت طالبان طی چند هفته گذشته نیز سفری برای دیدار با زارعین در زون شمال کشور داشته است.

انتهای پیام/ ه

برچسب ها: طالبان ، وزیر زراعت ، سرپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.