مدارس کرمانشاه فردا تعطیل است/شروع به کار ادارات با ۲ ساعت تاخیر

مدارس۱۲ شهرستان استان کرمانشاه، فردا (شنبه، دوم بهمن) به دلیل برودت هوا در گروه صبح تعطیل است و ادارات استان با دو ساعت تاخیر شروع بکار خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمانشاه گفت : بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، با توجه به بارش شدید برف در نقاط مختلف استان و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم برودت هوا، لغزندگی معابر و مسدود بودن برخی از مسیر‌های ارتباطی و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، کلاس‌های درس تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی استان در سطح شهر‌ها و روستاها، به استثنای کلاس‌های درس شهرستان‌های قصرشیرین و سرپل ذهاب در نوبت صبح تعطیل خواهند بود.

شیرزادی گفت: مدارس گروه صبح شهرستان‌های قصرشیرین و سرپل ذهاب هم با دو ساعت تاخیر فعالیت آموزشی حضوری خود را آغاز خواهند کرد.

پرسنل اداری آموزش و پرورش در تمامی شهرستان‌ها با دو ساعت تاخیر در محل کار خود حاضر خواهند شد.

کلاس‌های درس استان، فردا (دوم بهمن) به صورت غیرحضوری و آنلاین و در بستر شبکه «شاد» برپا خواهند شد.

تاخیر ۲ ساعته شروع کار ادارات

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : ساعت شروع بکار ادارات با ۲ ساعت تاخیر است این تصمیم با توجه به سرمای هوا و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی اتخاذ شده است.

ظهرابی گفت : این تاخیر شامل پرسنل ستاد استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، ادارات خدمات رسان و مراکز درمانی نمی‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.