پایش دمای ادارات دولتی آذربایجان‌غربی طی تعطیلات آخر هفته/دستگاه‌های متخلف به فرمانداری‌ها معرفی شدند

سخنگوی شرکت گاز آذربایجان‌غربی وضعیت مصرف گاز ساختمان ادارات دولتی در شهرستان‌های استان طی تعطیلات آخر هفته گذشته پایش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه -  محمد صبوری گفت: با توجه به برودت هوای استان آذربایجان غربی طی هفته پایانی دی ماه و پیرو بخشنامه سالانه‌ معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های دولتی مبنی بر رعایت مصرف انرژی، به صورت ضربتی و سرزده، طی روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، مصرف گاز ساختمان‌های دولتی در‌ تمامی شهرستان‌های هفده گانه استان مورد پایش قرار گرفت.

به گفته وی در این پایش، به اداراتی که تخلف کرده و در تعطیلات آخر هفته، سیستم‌های گرمایشی خود را روشن نگه داشته بودند، اخطاریه صادر شد، و دستگاه‌های متخلف در این خصوص جهت برخورد به فرمانداری شهرستان‌های مربوطه گزارش شدند که در صورت تداوم تخلف، اسامی آن‌ها رسانه‌ای خواهد شد.

سخنگوی شرکت گاز آذربایجان‌غربی می گوید: این شرکتبرای پایداری مستمر جریان گاز در خانگی فصل سرما، تلاش می کند و با توجه به این اولویت، ضروری است تمامی دستگاه‌های اجرایی و دولتی در این خصوص با شرکت گاز داشته باشند تا فصل زمستان جاری بدون قطعی گاز در بخش خانگی طی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.