ارسال دستگاه نمک پاش به اقلیم کردستان عراق

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با توجه به بسته بودن راه ارتباطی سمت اقلیم کردستان به طرف مرز باشماق، راهداری استان اقدام بە ارسال دستگاە نمک پاش بە اقلیم کردستان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - محمد راشد مدرس گرجی گفت:با توجه به بسته بودن راه ارتباطی سمت اقلیم کردستان به طرف مرز باشماق و در راستای همکاری متقابل و کمک به بازگشایی راه سمت اقلیم کردستان عراق، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان امروز اقدام به اعزام یک دستگاه نمک پاش جهت نمک پاشی راه‌های سمت اقلیم کرد که تا ساعات پایانی امشب در سمت مقابل  فعالیت می کند.

او می گوید: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان آمادگی خود را در صورت نیاز به ادامه همکاری در روز‌های آتی نیز اعلام کرد.

به دلیل حجم بالای بارش‌ها راه های ارتباطی در استان و اقلیم کردستان عراق مسدود شد و به همین دلیل، امکان تردد وسایل نقلیه وجود نداشت.

 علیرغم تلاش های صورت گرفته در راستای بازگشایی مسیرهای مسدود با توجه به ادامه بارش ها در روز پنجشنبه، بار دیگر کار بازگشایی مسیر در دستور کار قرار گرفت و مسیر مریوان تا مرز باشماق در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگشایی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.