۱۱ سورتی پرواز برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ریگان

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان از انجام ۱۱ سورتی پرواز برای امدادرسانی به هزار و ۸۰۰ نفر از حادثه دیدگان حوادث طبیعی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - بهزاد عارف گفت: در طی سه روز گذشته ۱۸۰۰ نفر با ۱۱ سورتی پرواز توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان امدادرسانی شدند.

او با اشاره به اینکه امدادهوایی جمعیت هلال احمر به مدت ۳ روز عملیات امدادونجات در شهرستان ریگان انجام داده است، گفت: ۸ بیمار قلبی، زن باردار و پرسنل اداره راه و ترابری و اداره برق شهرستان ریگان توسط هلی کوپتر هلال احمر نجات و انتقال داده شدند.

عارف می گوید: بیش از ۴ تُن موادغذایی در مناطق کوهستانی و صعب العبور ده کن، حلیله ای، زیارت شاه، دهنه عباسعلی، احمد آباد و سرگدار که راه‌های ارتباطی آن‌ها مسدود شده است، توزیع شد.

به گفته او، عصر امروز یکشنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۰، تیم امدادهوایی جهت انتقال یک زن باردار به روستای زفتک در منطقه کوهستانی و صعب العبور اعزام شد، اما به دلیل شرایط جوی نامناسب امکان فرود هلی کوپتر در این منطقه میسر نشد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان افزود: نیرو‌های امدادی برای انتقال این زن باردار به صورت زمینی به این روستا اعزام شدند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: هلی کوپتر ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار