فکری: دست ما خالی است و نمی‌دانم چگونه تیم را بسته اند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: دست ما بسته است و امیدوارم بتوانیم چند بازیکن جذب کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان محمود فکری پس از شکست تیمش برابر پیکان اظهار داشت: فضای روحی بدی از قبل برای بازیکنان ایجاد شده که باید تلاش کنیم تا این فضای روحی بد را از بین ببریم. شاید همین موضوع باعث شد تا بازیکنان بابت شکست احتمالی با کمی ترس وارد زمین شوند.

تیم‌های پیکان و نفت مسجد سلیمان در نخستین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و در نهایت خودروسازان با نتیجه ۲ بر یک میهمان خود را از پیش رو برداشتند.

با این نتیجه پیکان ۲۵ امتیازی شد و در رده ششم ایستاد. نفت مسجد سلیمان هم با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

فکری درباره برنامه هایش برای جذب بازیکن گفت: در شاهین و آلومینیوم تیم‌های خوبی بستم که پس از رفتن من به لیگ برتر صعود کردند، اما در نفت مسجد سلیمان دست ما خالی است و واقعا نمی‌دانم چطور تیم را بسته اند. امیدوارم بتوانیم چند بازیکن جدید بگیریم و با تغییراتی که ایجاد می‌کنیم، تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

فراز کمالوند، سرمربی پیشین نفت مسجد سلیمان بار‌ها گفته بود که این تیم را در فاصله ۲ هفته مانده به آغاز لیگ بسته و فرصت کافی برای جذب بازیکن، برگزاری بازی دوستانه و بدنسازی نداشته است.

محمود فکری که سابقه هدایت تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، آلومینیوم اراک و استقلال تهران را در کارنامه دارد، فصل پیش نیز سرمربی نفت مسجد سلیمان بود، اما پیش از شروع فصل جدید به دلیل اختلاف با مسئولان این باشگاه، از نفت مسجد سلیمان جدا شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار