هلال احمر کرمانشاه به هشت هزار نفر امدادرسانی کرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: از هفته گذشته و با شروع بارش‌ها،۵۴۵ نفر از اعضای جمعیت در قالب ۶۲ تیم عملیاتی هلال احمر در سطح استان در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- عادل شفیعی گفت: در مرحله نخست امدادرسانی‌ها ۳۴ تیم عملیاتی برای کمک به مردم وارد میدان شدند و در محور‌های مواصلاتی و روستا‌های درگیر برف و کولاک به ارائه خدمت به مردم پرداختند. در مرحله دوم نیز ۲۸ تیم دیگر وارد عمل شد و تیم‌های گروه نخست برای استراحت در پایگاه‌های شهری مستقر شدند.

به گفته شفیعی در هفت روز گذشته نیرو‌های جمعیت هلال احمر در کرمانشاه ۲ هزار و ۱۰۰ خودرو را آزادسازی و به بیش از سه هزار مسافر در راه مانده امداد رسانی کردند. جمعیت هلال احمر تاکنون در کرمانشاه به بیش از هشت هزار نفر در روستا‌ها و جاده‌ها امدادرسانی و بیش از سه هزار بسته غذایی را توزیع کرده اند.

در همین راستا ۲۹۶ نفر در پایگاه‌های امداد و نجات استان اسکان اضطراری یافتند و ۱۶ مادر باردار هم از روستا‌ها به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند. روز‌های اخیر ۴۴ دستگاه خودرو امداد کمک‌دار برای خدمات‌رسانی به مردم استفاده شد. ۳۱ پایگاه شهری و بین شهری نیز برای امداد رسانی به مردم در نظر گرفته شده بود.

انتهاب پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.