کلنگ زنی و افتتاح ۹۲ طرح برق رسانی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۲ طرح برق رسانی در دهه فجر امسال در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - جمال معتمدی زاده در حاشیه بازدید از برق رسانی روستای" چِرو "در شهرستان چُرام از افتتاح و کلنگ زنی ۹۲ طرح برق رسانی با اعتبار بیش از ۱۸۲ میلیارد تومان خبرداد.
 
او گفت: طرح‌هایی که در دهه فجر امسال در حوزه برق افتتاح و کلنگ زنی می‌شود در ۲ بخش عمرانی و برق رسانی روستایی است.
 
معتمدی زاده با بیان اینکه از مجموع ۹۲ طرح افتتاحی و کلنگ زنی برق در دهه فجر امسال کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد طرح ۵۵ طرح افتتاحی و ۳۷ طرح کلنگ زنی می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین عناوین طرح‌ها شامل برق رسانی روستایی، احداث، اصلاح، بهینه سازی، کاهش تلفات نرخ انرژی و روشنایی معابر است که تحول زیرساختی مناسبی در صنعت برق استان به همراه دارد.
 
معتمدی زاده از واگذاری هزار نیروگاه خورشیدی ویژه خانوار‌های عشایری با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان هم خبرداد و گفت: علاوه بر این طرح ها، تلاش خواهیم کرد که این پنل‌ها به زودی در اختیار عشایر استان قرار گیرد.
 
او گفت: خط ۲ مداره ایستگاه سَرپری دهدشت به دیشموک، پُست روستای دارشاهی دنا، برق رسانی به ۱۲ روستا و سیمی به کابلی شدن بیش از ۱۰۰ کیلومتر شبکه‌های توزیع نیروی برق از مهمترین طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی دهه فجر امسال در استان است.

معتمدی زاده گفت: در دهه فجر امسال در شهرستان بویراحمد ۲۱ طرح، شهرستان گچساران ۱۶ طرح، شهرستان کهگیلویه ۱۵ طرح، شهرستان دنا ۱۰ طرح، شهرستان بهمئی ۱۰ طرح، مارگون هفت طرح، شهرستان چُرام هفت طرح و شهرستان باشت شش طرح افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
 
او تعداد مشترکین برق در این استان را بیش از ۲۷۵ هزار مشترک عنوان و گفت: از این تعداد مشترک حدود ۲۱۰ هزار مشترک در شهر‌ها و ۶۰ هزار مشترک در روستا‌ها سکونت دارند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.