ورود دستگاه قضا به موضوع اختلاف شهرداری و اتوبوس‌رانان ارومیه

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: آسایش و آرامش شهروندان نباید تحت الشعاع اختلافات اتوبوسرانی و شهرداری قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - ناصر عتباتی در جلسه‌ی بررسی مشکلات اتوبوسرانی سطح شهرستان ارومیه گفت: هرکس برای خدمت به مردم قصور کند مدیون خون شهداست و قابل قبول نیست که شهروندان ما در مناطق محروم و حاشیه نشین شهر در این ایام زمستان و برف و بارندگی در رفت آمد وحمل و نقل خود دچار مشکل باشند.

وی می گوید: چرا نباید مشکلی که به راحتی می‌توانست در طول سالیان گذشته مدیریت شود به یک معضل غیر قابل حل تبدیل شود، این اشکال به مجموعه مدیریت شهری و مدیریت نظارت شهری وارد است که می‌بایست چاره اندیشی می‌کردند که این مشکل مرتفع شود و نهایتاً اگر موضوع لاینحلی باقی می‌ماند دستگاه قضایی به شدت و جدیت از باب حقوق عامه و مسائل قانونی ورود پیدا می‌کرد.

به گفته رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند و باید به فکر مردم و خانواده‌های آن‌ها باشند، خصوصاً در زمستان و با این هزینه‌های سنگین و گرانی اجازه ندهند ناوگان حمل و نقل شهری دچار مشکل شود، هیچ کلان‌شهری نیست که ناوگان حمل و نقل داخلی آن عملاً تعطیل باشد.

وی گفت: مسئولین مردم در همه برهه‌ها پا به پای انقلاب بوده اند و شهید تقدیم این نظام نموده اند و فشار عمده تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی بر دوش این مردم بوده است و مسئولین در خدمت رسانی به این مردم قدرشناس نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.

در این جلسه همچنین مجیدی دادستان مرکز استان و مهدی زاده شهردار ارومیه و دیگر مسئولین حاضر به بیان مشکلات پرداخته و پیشنهاداتی را ارائه نمودند.

شروع به کار ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی، بررسی و تنظیم قراردادتیپ کشوری با حضور دادستانی و عقد قرارداد با اتوبوس‌دارانی که تمایل عقد قرارداد دارند و آزادسازی اتوبوس‌دارانی که حاضر به عقد قرارداد نیستند و تامین ناوگان جایگزین از سوی شهرداری با اشخاصی که تمایل به همکاری دارند؛ از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.