نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مسئله اعتصاب رانندگان اتوبوس بخش خصوصی ارومیه سریعاً حل شود

امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان شهری سریعا مسئله اعتصاب رانندگان اتوبوس بخش خصوصی را حل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، گفت: مسئولان شهری سریعا مسئله اعتصاب رانندگان اتوبوس بخش خصوصی را حل کنند و مسئولان دادگستری با جدیت به این مسئله ورود کنند و اختلافات را برطرف کنند.

هر دو طرف در رسانه ملی باید حضور یابند مشکلات خود را با مردم صریح در میان بگذارند تا به راه حلی مشکل گشا برسند چرا که مردم ارومیه تنها متضرر این کم کاری‌ها هستند.

او گفت: باید به مسئله گرانی‌های افسار گسیخته دقت بیشتر شود و مسئولان نظارت قابل قبولی بر گرانی‌ها ندارند باید نظارت‌ها افزایش یابد و در کنار آن مردم و کسبه نیز انصاف را رعایت کنند.

او با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی گفت: هیئت‌ها باید در مسیر تبیین و تبلیغ مکتب اهل بیت حرکت کنند و محور آن‌ها باید مسئله تبیین باشد چرا که دشمن در تلاش است ایمان و باور مردم را مورد هجمه قرار دهد.

او با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی یاد آور شد: دشمن و باقی ماندگان رژیم ستم شاهی در تلاش هستند رژیم پهلوی را تطهیر و جای ظالم ومظلوم را عوض کنند و انقلاب را نا کارآمد نشان داده و آینده را نگران کننده جلوه دهند. وظیفه ما توسل به جهاد تبیین و آگاه کردن مردم است.

سال هاست که رژیم صعودی با همراهی هم پیمانان خود مردم یمن را مورد هجمه‌های شدید قرار داده و دنیا چشم خود را براین جنایات بسته است وظیفه ما در این شرایط حمایت و کمک به مردم مظلوم یمن است.

او با تبریک صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی گفت: دشمن در همه عرصه‌ها به دشمنی با انقلاب اسلامی پرداخته و میدان مسابقات ورزشی نیز یکی از مسیر‌ها و عرصه‌های است که باید تلاش شود پرچم انقلاب اسلامی را به اهتزار در بیاوریم و دشمن را در این عرصه نیز نا امید کنیم.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.