۳۰۰۰ برنامه هم‌زمان با دهه فجر در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان غربی گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» بیش از سه هزار برنامه در استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - حجت الاسلام ناصر آقایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این برنامه‌ها با بیش از ۴۰۰ عنوان شاخص رأس ساعت ۹ و سی و سه دقیقه صبح دوازده بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی ره به ایران اسلامی با نواخته شدن زنگ انقلاب در سراسر استان آذرباجان غربی آغاز خواهد شد.

وی می گوید: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در زمینه‌ها و موضوعات مختلف با هماهنگی و برنامه ریزی ۲۶ کمیته تخصصی استانی آماده اجرا شده و غبارروبی مزار شهدا و دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و ویزیت و ارائه خدمات پزشکی رایگان در مراکز درمانی نیرو‌های مسلح و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و روستا‌های مرزی استان از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام در استان است.

رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان غربی برگزاری مراسم جشن انقلاب و جشنواره‌های دانش آموزی و دانشجویی، همایش وحدت شیعه و سنی، مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی و تجلیل از چهره‌های موفق و نخبه را ازدیگر برنامه‌های این ایام در استان و شهرستان‌ها عنوان کرد.

حجت الاسلام آقایی گقت: برگزاری جشنواره دانشجویی اخلاص، برگزاری همایش علمای وحدت شیعه و سنی، برگزاری جلسات تبیین، بسته‌ها و کمک‌های معیشتی، توزیع ٢٢٠ سری جهیزیه، بهره مندی از ۵٠٠ طرح اشتغال زایی، افتتاح ۶٣٠ واحد مسکن، ایجاد فرصت ۶٠٠٠ اشتغال جدید و ده‌ها برنامه ریز و درشت از دیگر برنامه‌های شاخص دهه مبارک فجر است.

به گفته رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان غربی تا به امروز بنا بر این است تا راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان برگزار شود، اما در صورتی که پاندمی کرونا شرایطی را فراهم کند که احساس شود سلامت مردم به خطر خواهد افتاد تصمیمات بعدی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.