استاندار خراسان رضوی:

اداره جریان اقتصادی مهم‌ترین اولویت است

استاندار خراسان رضوی گفت: اداره جریان اقتصادی استان مهم‌ترین اولویت است و به دنبال رفع مشکل اقتصادی با راه اندازی یک قرارگاه مرکزی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -یعقوبعلی نظری در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گفت: در حوزه اقتصادی، مهم‌ترین مشکلی که بررسی کرده‌ایم و اولویت دارد، مرکزیت و اداره جریان اقتصادی استان بود؛ لذا به دنبال رفع مشکل جریان اقتصادی استان در قالب یک قرارگاه با مدیریت متمرکز در بخش‌های مختلف اقتصادی هستیم.

به گفته او رونق حوزه زیارت در استان، می‌تواند زیرساختی مناسب برای همه عرصه‌ها و بخش‌ها بوده و تاثیرات اجتماعی، روانی و اقتصادی مطلوبی در پی داشته باشد، در این راستا پیش بینی برنامه برای زائران خارجی و گسترش امر زیارت در داخل به همراه اقدامات ذیل کارگروه ملی زیارت، از جمله برنامه‌های مشخص شده برای این حوزه است.

تولیت آستان قدس رضوی هم در این دیدار  گفت: امام راحل (ره) فرمودند که انبیای ما ملتی به مانند مردم عزیز ما نداشتند؛ لذا باید گفت این مردم شایسته خدمت هستند هرچند کوتاهی‌هایی هم شده، اما اکنون فرصت خوبی است که به مسأله خدمت جامه عمل پوشانده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی گفت: دولت سیزدهم با شعار‌های عدالت محوری و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به میدان آمده است و مردم هم منتظر هستند تا نتایج آن را ببینند؛ لذا همه باید کمک کنیم تا این دولت موفق شود و به آن اهداف بلندی که دارد برسد و رضایت مردم را جلب کند.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.