همزمان با دهه فجر

۹ روستای تکاب به شبکه سراسری گاز متصل شد

طی مراسمی با حضور همتی نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ، ستوده فرماندار و امام جمعه شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل مسجد روستای قوجه برگزار شد، پروژه گازرسانی به ۹ روستای محور مائین بلاغ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - اخوان رئیس اداره گاز تکاب گفت: در این مراسم با اعلام اینکه این ۹ روستا شامل: مائین بلاغ، آقابیک، درویش رش، قوجه، علی آباد، نخوددره، تپه بر، قلدره سفلی و قلدره علیا است، این روستا‌ها در قالب پروژه‌ی ۲۰ روستایی محور مائین بلاغ گازدار شدند و گازرسانی به مابقی روستا‌ها نیز در دست اقدام است.

سختی گاز رسانی به این روستا‌ها بدلیل شرایط جغرافیایی، طی این پروژه ۵۰ کیلومتر شبکه‌گذاری با صرف ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار صورت گرفته است.

با گازدار شدن این روستا‌ها ۵۲۸ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

در حال حاضر با گازدار شدن این ۹ روستا تعداد روستا‌های گازدار شهرستان به ۴۰ مورد رسیده است، با اتمام پروژه‌های گازرسانی در دست اقدام تعداد خانوار روستایی بهرمند از گاز در شهرستان به بیش از ۸۰ درصد خواهد رسید.

ستوده‌فر فرماندار تکاب گفت: با تقدیر از زحمات بی‌وقفه تلاشگران شرکت گاز و پیمانکاران این پروژه، ضروری است اهالی منطقه نیز با شرکت گاز و عوامل پیمانکاری همکاری لازم را جهت سهولت درفرایند گازرسانی را به عمل آورند.

همتی نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: تقدیر از تلاش شرکت گاز درگازرسانی به مناطق محروم، تسریع در روند اجرای پروژه‌های گاز رسانی و شروع عملیات نصب علمک در روستا‌های تزریق گاز شده را خواستار شد.

روند گازرسانی به ۱۱ روستای باقیمانده محور مائین بلاغ نیز با سرعت عمل بالا به مرحله بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.