حاجی زاده:

تاریکی، زیبنده شهر یاسوج نیست

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به ضعف روشنایی، یاسوج شب ها در تاریکی اسف باری فرو می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - کیامرث حاجی‌زاده گفت: شرکت توزیع نیروی برق باید روشنایی پل‌ها و معابر شهر را تأمین کند، زیرا یاسوج شب‌ها در تاریکی اسف‌باری فرو می‌رود.

او با انتقاد از غیر استاندارد بودن سرعت‌کاه‌ها در شهر یاسوج گفت: پل چهارم بشار یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند بار ترافیکی مرکز استان را کاهش دهد.

حاجی زاده گفت: قرار شد پل تا پایان بهمن ماه به بهره‌برداری برسد که بعید است پل در زمان تعیین شده به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعیین تکلیف پروژه پل سوم بشار شد و گفت: پروژه‌های شهری استان هیچ‌گونه مشکل اعتباری ندارند.

حاجی زاده به تدابیر اتخاذ شده برای ساماندهی ترافیک پیست اسکی کاکان با توجه به برگزاری جشنواره ملی برفی اشاره کرد و گفت: برای برگزاری بهتر جشنواره ملی برفی همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

او خطاب به مدیران با بیان اینکه خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه کار قرار دهیم، گفت: طی یکسال اخیر گره‌های بزرگی در شورای ترافیک حل شد و مصوبات اجرایی و عملیاتی شدند.

معاون عمرانی استاندار گفت: یکی از اولویت‌های حوزه عمرانی، مبلمان شهری، نصب علائم هشدار دهنده و مسائل ترافیکی بوده که هم در دولت گذشته و هم دولت کنونی اعتبارات خوبی در این زمینه اختصاص پیدا کرد.

او گفت: در چهار ماه اخیر از محل ارزش افزوده و آلایندگی اعتبارات خوبی به شهرداری‌ها اختصاص داده شد که انتظار می‌رفت در حوزه زیرساخت‌ها به خصوص مبلمان شهری، نصب دوربین پایش تصویری و نصب علائم هشدار دهنده هزینه شود.

حاجی‌زاده گفت: در دهه فجر و در آستانه عید نوروز وضعیت خیابان‌ها و معابر زیبنده استان کهگیلویه و بویراحمد نیست، شهرداران نسبت به خط‌کشی معابر اقدام کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.