تجهیز سه شهرِ کهگیلویه و بویراحمد به دوربین‌های پایش تصویری

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه ریزی انجام شده سه شهر دوگنبدان، دهدشت و یاسوج تا شهریور ماه امسال هر کدام به سه دوربین پایش تصویری مجهز می‌شود.

 علی محمد روستا گفت: نصب دوربین‌های پایش تصویری و ثبت تخلفات در معابر استان کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است که انجام این مهم در کاهش تخلفات رانندگان و کنترل ترافیک بسیار موثر است.
 
وی افزود: چهار دوربین در شهرستان چرام آماده نصب است که به زودی توسط حوزه ارتباطات، فناوری و اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد نصب و به بهره برداری می‌رسند.
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات مطلوب در حوزه برق استان، تصریح کرد: سال گذشته، ۶ هزار پایه برق در استان، تعوض و تعمیر شد و ۵۰۰ کیلومتر سیم فرسوده مسی با کابل خودنگهدار تعویض شد.
 
روستا تاکید کرد: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱، یک و نیم برابر افزایش داشته است و در سال پیش رو تلاش بر این است که این رقم افزایش یابد.
 
وی بیان کرد: قرار است به پیشنهاد مشاور، حجم میدان‌های مقاومت و میدان جهاد در شهر یاسوج کم شود و به زودی زیرساخت‌های این کار فراهم می‌شود.
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل نفت در سفر دوم رئیس جمهور به ساخت پل سوم بشار یاسوج اختصاص یافت و در چند هفته آینده عرشه این پل نصب خواهد شد.
 
روستا ادامه داد: از مراحل تکمیل پل چهارم بشار یاسوج در یک هفته گذشته سه بار بازدید انجام گرفته است که مشخص شد تعهدات پیمانکار رو به اتمام است و طبق وعده شهردار یاسوج تا ۲ هفته آینده پل چهارم بشار زیر بار ترافیک خواهد رفت.
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان برای روشنایی تونل‌های مسیر پاتاوه به دهدشت اختصاص یافته است و تا چهار ماه آینده همه تونل‌های مسیر پاتاوه به دهدشت روشن خواهند شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
خوبه واقعاآقای روستافردمنصفیه تولیدنفت وگازوآلودگی هوابرای گچساران وبهمعی درآمدحاصله از۲درهزاردربویراحمدودناهزینه شود
آخرین اخبار