مجیدی: دوست دارم یک قهرمانی اما قهرمانی پاک داشته باشم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:دوست دارم یک قهرمانی داشته باشم اما، آن قهرمانی پاک باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان - فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از دیدار برابر هوادار گفت:با توجه به اتفاقی که برای تیم ما رخ داد در ۶ بازی آخر فصل به ۵ برد و یک تساوی دست پیدا کردیم و روند خوبی داشتیم، اما متاسفانه تعداد زیادی از بازیکنان ما به ویروس کرونا مبتلا شدند. الان برخی بازیکنان تیم ۲ هفته است که تمرین نداشته اند، اما تمرینات ما از روز شنبه شروع شده و بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند و نگرانی ما را برطرف کردند .

نظرتان درباره بازی با هوادار چیست ؟

تیم هوادار بسیار خوب است و بازیکنان خوبی دارد .تیمی که تازه به لیگ برتر آمده  و انگیزه بالایی دارد .در بازی فردا برای کسب سه امتیاز روز سختی خواهیم داشت .

کدام بازیکنان در بازی فردا غایب هستند ؟

محمد رضا آزادی ،فردین رابط و بابک مرادی از جمع ما جدا شدند .کوین یامگا چهار اخطاره است اما ما بقی بازیکنان آماده بازی هستند.

روند نقل و انتقالات طبق خواسته شما است؟

من لیست مد نظرم را به باشگاه ارائه دادم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد اما تا این لحظه بازیکنی به جمع ما اضافه نشده است .باشگاه در تلاشاست تا بازیکنان مد نظر ما جذب شود.

جذب صالح حردانی به کجا رسید ؟

لیست نقل و انتقالاتی را به باشگاه ارائه دادیم و ما بقی کارها در دست باشگاه است. صالح از بازیکنان بسیار خوب است و او را به تیم ملی امید دعوت کردم .بازیکن بسیار انگیزه داری است .چه فولاد و چه در استقلال بازی کند برای او آرزوی موفقیت می کنم .اگر قسمت نشد به استقلال بیاید برای او آرزوی موفقیت خواهم کرد و او می تواند یکی از بازیکنان فیکس در تیم ملی و جام جهانی باشد.

نظرتان درباره بیانیه گل گهر چیست ؟

کسب ۲ امتیاز نه تیمی را قهرمان می کند و نه شانس قهرمانی را از تیمی می گیرد .من نمی خواهم در این موضوعات ورود کنم .من نمی دانم چند سال مربیگری خواهم کرد .باید تلاش کنم .امسال که مربیگری می کنم علاقه دارم به یک برنامه تلویزیونی دعوت شوم و در تلویزیون قهرمانی هایم نشان داده شود، البته یک قهرمانی اما پاک باشد .


نظرتان درباره نبود تماشاگران؟

من چندین بار گفتم که باشگاه های بزرگ تماشاچی دارند و از وقتی سرمربی بودم این امتیاز را نداشتم .وقتی تماشاگران به ورزشگاه ها می آیند باعث انگیزه می شود .امیدوارم مسئولان در اقدامی اجازه دهند تماشاگران به استادیوم ها بیایند .عشق مردم فوتبال است و امیدوارم زودتر این اتفاق رخ دهد.

گابریل به بازی هوادار می رسد ؟

او به تهران آمده است.

فکر می کنید برابر هوادار برنده شوید ؟

بازی بسیار سختی داریم .۱۵ بازی یا همان فینال داریم .تمامی بازی ها برای ما حکم فینال دارد و در این باره با تمام بازیکنانم صحبت کردم و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم .برای بازی فردا باید تلاش بیشتری کنیم تا سه امتیاز را بگیریم .هوادار سرمربی بسیار خوبی هم دارد

مشکل زمین تمرین بازیکنان به کجا رسید ؟

متاسفانه زمین تمرین خوب نداریم. اما باشگاه در تلاش است تا این موضوع را حل کند، جای تعجب دارد که تیم های شهرستانی زمین چمن مخمل دارند اما ما زمین تمرین نداریم و نمی دانم مقصر چه کسانی هستند و باید التماس کنیم تا به ما زمین تمرین دهند . متاسفانه شرایط زمین تمرین ما اصلا خوب نیست و از بازیکنانم تشکر می کنم که با همه مشکلات در حال تمرین هستند.


بیشتر بخوانید:


چه تاریخی به انقلاب می روید ؟

از هفته دیگر به زمین انقلاب می رویم

نظرتان درباره تی‌م ملی چیست ؟

درباره تیم ملی صحبت نمی کنم و تمام تمرکزم روزی بازی فردای تیمم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
دوباره لنگیا رو اتیش زدی خخخخخ
شاه فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
لامصب ما بخاطر تفاضل گل نتونستیم شیش سال پیش قهرمان بشیم حالا دو امتیاز ... الحق که کیسه ای خخخخخخخخخ پاک !!!گفتنشم از سمت کیسه ها خودش جوکه چه برسه به دهن بیارن خخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
پاک؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار