هوادار - استقلال/ مجیدی و عنایتی به هم رسیدند

دیدار معوقه تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - بازی معوقه تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر قرار است روز جمعه، ۱۵ بهمن برگزار شود.

استقلال روز جمعه و با صف آرایی مقابل هوادار نیم فصل دوم خود را دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز می‌کند. در حال حاضر شاگردان مجیدی با ۳۵ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند.

شاگردان فرهاد مجیدی با ۱۰ برد، ۵ مساوی و بدون باخت صدر جدول و بهترین خط دفاع و حمله لیگ بیست و یکم را به خود اختصاص داده اند.

استقلال در دیدار برابر هوادار کوین یامگا، را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

تمرینات تیم فوتبال هوادار در حالی در تهران برای دیدار مقابل استقلال پیگیری می‌شود که ۴ بازیکن در روز‌های گذشته به صورت رسمی از این تیم جدا شدند.

هوادار با کسب ۱۴ امتیاز از بازی‌های نیم فصل اول در رده دوازدهم جدول قرار دارد. ۳ برد، ۵ تساوی و ۷ باخت نتیجه کار این تیم در نیم فصل اول بوده است. این تیم عنوان ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ تا به اینجای کار را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
زود خوب شدید دیگه کاریش نمیشه کرد مجبورید بازی کنید ،مگه اینکه فردا اعلام کنید دسته جمعی رفتید گل بچینید تا بازی کنسل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
اقای عنایتی نکنه گل بزنی نکنه استقلال رو متوقف کنی وگرنه ما استقلالیها تو رو خیانتکار به مکتب باشگاه استقلال تو این برهه حساس به هواداران فهیم استقلال معرفی خواهیم کرد دیگه خو دانید!!!!
آخرین اخبار