تعلیق مجری شبکه آمریکا براى نظرِ هماهنگ نشده روى آنتن

اظهارنظر درباره «هولوکاست» دلیل اخراج و تعلیق بسیارى از هنرمندان و نویسندگان در جهان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - «ووپی گلدبرگ» مجری یکی از شبكه‌های آمریکا براى نظرِ هماهنگ نشده‌اى كه روى آنتن زنده داد، تعلیق و مجبور به عذرخواهی شد؛ دليل تعليق او، بارها باعث اخراج و بركنارى بسيارى از هنرمندان و نويسندگان شده است.

با وجود ادعای غرب درباره آزادی بیان اما این اولین‌بار نیست که فردی به دلیل اظهاراتش درباره «هولوکاست» از کار خود تعلیق یا اخراج می‌شود. 

در دو سال گذشته اخراج و تعلیق ۳ نفر در سطح جهانی به دلیل صحبت درباره هولوکاست به طرزی که به مذاق رژیم صهیونیستی خوش نیامده، بسیار خبرساز شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
کارتخوان پزشکان را به شبکه مالیاتی وصل کنید!
Canada
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
باید در چارچوبی که برای ازادی در نظر گرفته اند
نظر بدهی
ازادی شون شرطی است و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
سندی از سوی «پژوهشکده تاریخ معاصر» منتشر شد که نشان می‌دهد در بهمن ماه سال ۱۳۵۶ حقوق رضا پهلوی ولیعهد ۱۷ ساله ایران ۶۰۰ هزار تومان بود و علاوه براین حقوق بودجه دفتر وی نیز ۶۰۰ هزار تومان می‌شد.
در حالی که درآمد ماهانه پسر ۱۷ ساله شاه ۶۰۰ هزار تومان در همان سال ذکر شده است که معادل ۵۰۵ برابر متوسط درآمد سرانه هر ایرانی است. این مبلغ با توجه به سن ولیعهد پول تو جیبی منظور می شده است که او نه همسری داشته و نه خرجی. این درحالی است که کارمند عالی رتبه وزارت امور خارجه آن زمان ۲ هزار و پانصد تومان حقوق دریافت می‌کرد با یک حساب سر انگشتی با حقوق ولیعهد برابر با حقوق ۲۴۰ کارمند عالی رتبه وزارت امور خارجه بود.
کوچولوی نجومی بگیر!! در زمان فقر مردم ایران!
چرا روشنگری و تبیین نمی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
ادعاهای دروغ چند تن از شاهدان افسانه هلوکاست. کازمیر تافلین: از دودکش ۳۰ متری کوره آدم سوزی پایین افتادم و چون آب بدنم تموم شده بود مثل توپ به بالا پرت شدم و دوان دوان در حالیکه استخوونام تلق تولوق میکرد فرار کردم. ویلیام لوونبرگ: به من هشدار دادند از آب اردوگاه ننوشم و بهم سنگ جادویی دادند که وقتی اونو می‌مکیدی بزاق تولید میشد و برای همین سه سال بدون نیاز به نوشیدن آب زنده موندم. آرنولد فریدمن:‌ از رنگ دود میفهمیدیم آدم چاق یا لاغر، اوکراینی یا لهستانی رو میسوزونند. دود با رنگ آبی نشانه سوختن یهودی مجارستانی و دود سبز یهودی لهستانی بود. آرنولد میگه به نظرم خدا باید به خاطر اتفاقی که اجازه داد بیافته از ما یهودیها درخواست بخشش کنه. بله دقیقا این دروغگوهای گردنکش انتظار دارند خدا ازشون عذرخواهی کنه اونم برای چیزی که از اساس دروغه و نه با بیولوژی نه فیزیک، شیمی و حتی منطق و محاسبات ساده ریاضی جور در نمیاد و تنها بر اساس ادعاهای شاهدان دروغگو و اعترافات تحت شکنجه سربازان و افسران آلمانی پایه گذاری شده. اینقدر کار کردن برای این انگلها بجای رباخوری و کلاهبرداری سخت بوده ادعا می‌کنند کشتار دسته جمعی شدند. داستان‌های شاهدان دروغگوی هلوکاست مثل تغییر نگ بدن افرادی که با گاز سیانید هیدوژن اعدام شده بودن به آبی یا شش بار زنده بیرون اومدن از اتاق گاز اینقدر مسخره و بی پایه و اساسه فقط از ذهن نژادپرستهایی بیرون میاد که غیر یهود رو حیواناتی شبیه انسان میدونند. همینه که به خودشون اجازه میدند با این داستانهای مضحک به شعور مردم دنیا توهین کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
در دروغ بودن هلوکاست همین بس که در ۱۴ کشور اروپایی حتی زیر سوال بردن بعضی از جنبه‌های این افسانه چند سال مجازات زندان داره. فرانسه (مهد آزادی بیان)‌ یکی از این کشورهاست که با زندانی کردن،‌ترور شخصیت و جریمه مالی سنگین به حساب هر کسی که سوالی در این مورد داره میرسند ولی یهودیها آزادند به پیامبر اسلام توهین کنند و اسم اینکار رو میزارند آزادی بیان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
گلدبرگ فامیل یهودیهاست. طرف احتمالا یه رگه یهودی داره. اینم نمایششون بوده که با استفاده از دشمنی مردم طرفدار حزب دموکرات با مردم طرفدار حزب جمهویخواه دوباره این افسانه رو به عنوان حقیقت بزک کنند و تو این لج و لج بازیهای سیاسی به خورد یانکیهای نادان بدند.
آخرین اخبار