عنایتی: تمرکز تیم هوادار به خاطر داوری برابر استقلال به هم خورد

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بعد از پنالتی اول استقلال تمرکز تیم ما بهم خورد و نتوانستیم به روند خوب خود ادامه بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان-رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره شکست تیمش برابر تیم استقلال گفت: بعد از پنالتی که به هیچ وجه توقع آن را در اوایل بازی نداشتیم، شرایط ما تغییر کرد. تمرکز بازیکنان ما به خاطر داوری و جو بازی بهم خورد و نتوانستیم به شرایط ایده آل خود برسیم.

چرا تیم هوادار تمرکزش را از دست داد؟  

روند  بازی خوبی  داشتیم. در نیمه دوم هم با تغییرات مان می‌خواستیم ببریم. به لحاظ فوتبالی موفق بودیم، اما به لحاظ نتیجه گیری مانند دیدار‌های قبلی  این اتفاق برای ما نیفتاد. باید روی نقاط ضعف خود خیلی کار کنیم. اگر تیم هوادار تمرکزش را از دست بدهد،   در کل فوتبال را از دست می‌دهد. بار‌ها به بچه‌ها گفته ام تنها چیزی که تیم ما را  دچار چالش می‌کند، بهم خوردن تمرکز تیم نسبت به داوری و جو بازی است.   باید روی این موضوع خیلی کار کنیم. هوادار، تیم خیلی مظلومی است و بازیکنانم اصلا نحوه اعتراض را بلد نیستند. اگر دقت کنید سه تعویض خود را  به دلیل اینکه می‌دانستیم داور به ما لطف دارد و احتمال کارت قرمز گرفتن بازیکنانم است، انجام دادم.   این موضوع مقداری کارمان را سخت کرد. امروز  تیم هوادار نشان داد چه پتانسیلی دارد، اما مقداری بی تجربگی به ما ضربه می‌زند.

نظرتان درباره تیم هوادار چیست؟

نباید با صدای خسته صحبت کنم، اما تیم هوادار نشان داد شکل تازه‌ای برای موفق شدن دارد. کم تجربگی در نیم فصل اول هم اتفاق افتاد، اما باید خودمان را جمع و جور کنیم و شرایط را تغییر بدهیم. همه دیدند وقتی تیم صدرنشین مقابل ما وقت تلف می‌کند، یعنی خیلی خوب بودیم.

بازی با استقلال چطور بود؟

به تیم خوب استقلال هم تبریک می‌گویم که رکورد وحشتناکی در نیم فصل اول به دست آورد. امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشد. از چند جهت امروز ضرر کردیم، اما واقعا خسته شده ایم. نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، زیرا صحنه‌هایی است که ما در کنار خط می‌بینیم، اما داور از یک متری نمی‌بیند، ناراحت می‌شویم. دقیقه ۶۵ پنالتی اتفاق افتاد و مرادمند با دست توپ را زد. همچنین داور مسابقه قبل از گل دوم استقلال باید صد در صد خطای بازیکن حریف را می‌گرفت. مطهری بازیکن ما را کامل هل داد. نمی‌دانم چرا برخلاف ما داور آن صحنه‌ها را ندید. صحنه‌های زیادی وجود دارد که باید بنشینیم و درباره آن‌ها بحث کنیم.   امیدوارم داور‌ها مقداری سلیقه‌ای سوت نزنند. باید بنشینیم و به این موضوع فکر کنیم. امیدوارم شرایط مساوی باشد و تیم‌ها با  فیرپلی نتیجه بگیرند.   برای بازی بعدی که خیلی مهم است، آماده می‌شویم. دیدار‌های نیم فصل دوم فوق العاده سخت است،   اما امیدوارم با چند بازیکنی که قرار است به تیم  اضافه می‌کنیم، بتوانیم نتایج را تغییر بدهیم.

عملکرد بابک مرادی چطور بود؟

بابک هم مثل همه بازیکنان ما تمام تلاش خود را کرد، اما توقع مان خیلی بالاتر است. اطمینان دارم مرادی در نیم فصل دوم مثل تمام نفراتی که برای موفقیت تلاش می‌کنند، می‌تواند به ما خیلی کمک می‌کند. بابک و بابا محمدی  فقط ۴-۳ جلسه قبل از این مسابقه با ما تمرین کردند.   آن‌ها کیفیت لازم را دارند و در ادامه فصل هم به ما کمک خواهند کرد. این نفرات را برای حل کردن مشکل مان گرفته ایم.

برای دیدار مقابل پیکان چه برنامه‌ای دارید؟

تیم ما برای دیدار بعدی مقابل پیکان ۹ روز فرصت دارد.   به طور حتم در این روز‌ها  شرایط ما بهتر خواهد شد. ضرر بزرگ تیم هوادار مدام لغو شدن بازی استقلال و برنامه دادن برای این مسابقه بود. تنها تیمی بودیم که در نیم‌فصل استراحت نکردیم. این موضوع خیلی به هوادار ضربه زد و حتی برنامه اردویی خود را به هم ریختیم تا بتوانیم به این بازی برسیم وهمه این مسائل در بازی امروز تاثیرگذار بود. اکنون ۹ روز فرصت داریم،   ان‌شالله خوب ریکاوری کنیم تا به خوبی به ادامه کار بازگردیم.

آیا در امور مدیریتی باشگاه هوادار هم تصمیم‌گیرنده هستید؟

می‌خواهم جوابی به این سئوال بدهم که مرتبط باشد. هیچ مسئولیتی در حوزه مدیریتی ندارم و فقط سرمربی تیم هوادار هستم و همه چیز دست خود دوستان است.

آیا تیم هوادار در ادامه رقابت‌های فصل هم در زمین کرج می‌ماند یا برنامه‌ای برای تغییر زمین بازی دارد؟

هنوز هیچ چیز مشخص نیست، مشغول بررسی هستیم. باید بعضی از مسائل را حل کنیم. برخی تیم‌های صنعتی از لحاظ مالی شرایط بسیار خوب و قدرتمندی دارند. متاسفانه آن‌ها تمام تمرینات و کار‌های خود را هم در تهران انجام می‌دهند، اما تیم ما که در تهران حضور دارد با چالش زمین مواجه شده و درباره این  موضوع باید فکری اساسی شود. همچنین ۴، ۵ ماه از لیگ برتر فوتبال  گذشته و هر هفته در کنفرانس در مورد زمین صحبت می‌کنیم، اما کو گوش شنوا؟ اگر فوتبال‌مان را متمرکز برگزار کنند زیباتر می‌شود. بیشتر تیم‌های ما از توپ‌های هوایی  استفاده می‌کنند و حق هم دارند، زیرا زمین‌ها کیفیت ندارند و نمی‌توان روی آن‌ها تاکتیکی پیاده کرد. سال گذشته تیم من در لیگ یک فوتبال بازی می‌کرد و به دلیل خراب بودن زمین مجبور شدیم محل بازی تیم را به ورزشگاه غدیر  انتقال بدهیم، زیرا می‌دانستیم چمن مصنوعی این ورزشگاه اجازه می‌دهد فوتبال بازی کنیم، اما اکنون چالش زمین به ما ضربه زده و امیدوارم بتوانیم راه حلی برای آن پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار