پاسخ سرپرست هوادار به فرهاد مجیدی

طهماسبی درباره حضور هواداران در ورزشگاه انقلاب گفت: مدیر عامل باشگاه به من سفارش کرده بود به دلیل شیوع کرونا کسی در ورزشگاه حاضر نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان - علی طهماسبی سرپرست تیم هوادار گفت: ما جهت بازی با استقلال از ۲ هفته پیش به علت ابتلای بازیکنان به کرونا، با مشکل مواجه شدیم و با توجه به اتفاقاتی که افتاد بابت برنامه ریزی نیم فصل مان متحمل ضرر و زیان مالی شدیم. کادر فنی ما از ۱۵ روز پیش برنامه نیم فصل را تحویل داده بود. ما از جهت برنامه ریزی‌های انجام شده برای استراحت، شروع و اردوی کیش خسارت مالی دیدیم.

بازی در ۳ زمان متفاوت لغو شد. ما میزبان بودیم و هزینه اقامت خودمان و داوران در هتل را متحمل شدیم، زیرا برای بازی در زمین مناسب تر! باید به ورزشگاه انقلاب کرج می‌رفتیم. تیم‌های مختلفی در این ورزشگاه بازی می‌کنند و ما باید صحبت می‌کردیم تا در تایم مدنظر تیمی در این ورزشگاه حضور نداشته باشد، اما با تمام این احوال بازی روان و تماشاگرپسندی ارائه دادیم.

جو حاکم بر ورزشگاه انقلاب، مانند فضای بازی های استقلال در آزادی بود 

از سعید فتاحی بابت پیگیری امور سپاسگزارم! او از ۵ دقیقه پیش از بازی که بچه‌ها شروع به گرم کردن کردند آن جا حضور داشتند. مدیر عامل تیم از من خواسته بود با توجه به شیوع کرونا میان بازیکنان استقلال، به لحاظ رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به جز تعدادی از اعضای کادر فنی و ... حدالامکان کسی در ورزشگاه حضور نداشته باشد. دیروز ما میزبان بودیم، با وجود این که آبی پوشان موقعیت چندانی نداشتند، اما جو حاکم بر ورزشگاه مانند بازی‌هایی بود که تیم استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان مسابقات است.

۱۶ هفته بدون پنالتی 

تیمی که خصوصی اداره می‌شود شرایط مالی دشواری دارد و این برخورد با چنین تیمی صحیح نیست. من نمیدانم داور بازی به چه اصولی معتقد بود، ما نسبت به چند صحنه داوری اعتراض داریم. ما یک پنالتی داشتیم که داور آن را نگرفت. موردی بود که دفاع استقلال توپ را به محلی انداخت که وینگر راست قصد ارسال توپ را داشت و باید در محوطه جریمه ضربه آزاد گرفته می‌شد. چنین اتفاقی در آلمان رخ داد و پنالتی گرفته شد.

ما به گل دوم استقلال معترضیم. بعد از کرنر صحنه مشکوک به آفساید بود. پس از ارسال کرنر بازیکن ما شارژ و ضربه سر زده و توپ گل شد. حسین زاده تعویض شده بود اما بازهم وارد زمین شد و پیش از زده شدن گل، استقلال ۱۲ نفره شد. ما بعد ۱۶ هفته یک پنالتی نیز نزدیم، اما تیم‌هایی هستند که حداقل یک بازی در میان پنالتی دارند!


پاسخ طهماسبی به ادعای مجیدی

اگر مجیدی این حرف را زدند جا دارد بگویم که بازی‌های گذشته ما را پیگیری کند. در هیچ کدام از رقابت‌ها با چنین حواشی‌ای مواجه نبویم. همانطور که گفتم مدیر عامل هوادار ۴ روز پیش از بازی سفارش کرده بود کسی درورزشگاه نباشد، ما کادر پزشکی مجربی داریم و همه ما با توجه به شیوع گسترده و سریع امیکرون ملاحظات لازم را در نظر داشتیم و برنامه مان این بود که هیچ فردی که حضورش ضروری نیست در ورزشگاه نباشد.

کسانی پشت نیمکت ما بودند که با هراتفاقی که برای استقلال پیش می آمد واکنش‌های اذیت کننده نشان می‌دادند و حرف‌هایی می‌زدند که بهتر است به آن‌ها اشاره‌ای نکنم.

اگر زمین خوب سراغ دارید معرفی کنید!

درباره زمین نیز، اگر زمین خوبی به ما معرفی شود آن مجموعه را در اختیار می‌گیریم. در واقع مدت طولانی ای است که در پی یافتن زمین مناسب هستیم، اگر زمین مناسبی مانند ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، قاسم سلیمانی سیرجان یا آزادی داشتیم نتایج بهتری کسب می‌کردیم. بابت زمین بازی ما بیش از همه متضرر شدیم. کاپیتان تیم ما در همین زمین مصدوم شد و هنوز هم از همراهی او محروم هستیم. خصوصا که عنایتی به فوتبال تاکتیکی معتقد است.

نقل و انتقالات باشگاه هوادار

ما کارگروهی در باشگاه داریم که با دقت، لیستی از بازیکنان مدنظر را تهیه کردند و درحال پیگیری هستند. بابک مرادی و بابامحمدی را در اختیار گرفتیم. ۴ بازیکن خروجی نیر داشتیم. تمام تلاشمان این است بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم. البته در نیم فصل جذب بازیکن با کیفیت سخت است، اما ما حدود ۱۰ روز فرصت داریم.


بیشتر بخوانید 

عسگری: بازی استقلال - هوادار روز بد داور بود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۸:۱۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
درود بر داور استقلالی مثل روز دیگر مشخص شده که داوران چگونه هوای استقلال را دارند
آخرین اخبار